سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ جدید رضا صادقی به نام «آروم برو»

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴ ق.ظ

متن آهنگ آروم برو رضا صادقی

آروم برو شاید که خاطراتمون پشیمون کرد تورو
ببینی وقتی میری غصه‌ ی این خونه رو آروم برو
آروم برو اینجا بدونت حجم زندگی برام کمه
وقتی نباشی حس مردن همراهمه آروم برو
آروم برو باور کن این رفتن شروع درد ماست
جز ما یه بغض کهنه ای هم درد ماست آروم برو
آروم برو یه لحظه از خودت بپرس بعدش که چی
حرفای مارو بعد ما میگی به کی آروم برو
شاید دلت لرزید و دید این حال و روز نا امید
از رفتنت دست بکشی آروم بری
دار و ندارم جونه که جونی براش نمونده که
بهت بگه جون گلا میشه نری
شاید دلت لرزید و دید این حال و روز نا امید
از رفتنت دست بکشی آروم بری
دار و ندارم جونه که جونی براش نمونده که
بهت بگه جون گلا میشه نری میشه نری
آروم برو شاید که خاطراتمون پشیمون کرد تورو
ببینی وقتی میری غصه‌ ی این خونه رو آروم برو

https://musicdel.ir/single-tracks/174279/

تشک استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

شما یک تخت جدید خریداری کرده اید و قطعاً برای خرید یک تشک با کیفیت و با کیفیت برای تخت خود جان می دهید. شاید سال هاست که خودتان تخت خواب درست کرده اید، اما هرگز روی تشک با کیفیت کامل نخوابیده اید تا بدانید چقدر حس خوبی دارد.

به گزارش اسنا، از یک طرف تشک، از طرف دیگر شاید قبلاً لذت دراز کشیدن روی یک تشک معمولی را تجربه کرده باشید و از همان روز تصمیم بگیرید که یک تشک معمولی برای خود بخرید. به همین دلیل است که اکنون این متن را می خوانید! اگر هر یک از موارد بالا برای شما اتفاق افتاده است، باید بگوییم که به جای درستی آمده اید. زیرا در این متن به چند مورد از مهم ترین نکات مربوط به تشک استاندارد اشاره می کنیم که حتما قبل از خرید باید بدانید.

مطمئنیم شما هم قبول دارید که اگر قبل از خرید اطلاعات کافی و کامل داشته باشیم، قطعا انتخاب بهتری خواهیم داشت. از سوی دیگر، اگر بدون اطلاعات کافی از مرز عبور کنیم، مطمئناً در سال های آینده پشیمان خواهیم شد. بنابراین، منطق حکم می کند که همیشه چیزی را با تبلیغات کامل بخریم. حال شاید تشک محصولی باشد که در تعطیلات آسایش و آرامش را به ارمغان می آورد و باید در خرید دقت کنیم. زیرا بسیاری از افراد بدون اطلاعات کافی برای خرید تشک مراجعه می کنند و پس از مدت ها نه تنها خواب خوبی ندارند بلکه اعضای بدن (مانند گردن و کمر) آسیب می بینند.

یک تشک راحت انتخاب کنید

مهم نیست که دیگران چه می گویند یا با چه مارک تشک آشنا هستید. نه، مهم ترین چیز راحتی شماست زیرا ممکن است چیزی که انتظارش را داشتید یک تشک راحت، گرم و نرم نباشد، بلکه یک سنگ باشد! البته این را هم بگوییم که هرکسی در انتخاب تشک سلیقه خود را دارد مثلا خیلی ها دوست دارند تشک ها و لنت های خوابشان سفت باشد، عده ای دیگر دوست دارند تشک هایشان انعطاف پذیر باشد و... حالا مهم ترین سوال اینجاست که شما چه می خواهید؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید بنابراین، مهم ترین چیزی که در انتخاب تشک تانیل چوب خود باید به آن توجه کنید راحتی است

تشکی را انتخاب کنید که از مواد با کیفیت ساخته شده باشد

گاهی اوقات تشک های موجود در بازار ممکن است هم اندازه و هم ارتفاع باشند اما تفاوت قیمت زیادی داشته باشند. از قدیم گفته شده است. "هر چه بیشتر بپردازید، بیشتر می خورید." پس فراموش نکنید که یکی از دلایل گرانی تشک نسبت به نمونه مشابه، ویژگی های زیاد آن است. . به عنوان مثال، برخی از تشک ها ضد تعریق یا حساسیت زا هستند. برخی دیگر نیز جریان هوا دارند و می توانند دمای بدن شما را هنگام خواب متعادل کنند.

تشک باید ارتفاع مناسبی داشته باشد

حالا که یک ضرب المثل را در بالا گفتیم، یک ضرب المثل مرتبط دیگر را بگوییم. شما هم شنیده اید که می گویند: رنگ صورت از درون سر صحبت می کند! وقتی می بینید که تشک نسبت به سایر تشک ها ارتفاع کمی دارد و همچنین قیمت بسیار پایینی دارد، می دانید که این تشک معمولی نیست. هرگز فراموش نکنید که هنگام خرید تشک، کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر تشک ارتفاع بالایی داشته باشد قطعاً به این معنی است که از لایه های بسیار بلندی در آن استفاده شده است.

تشک مموری فوم انتخاب کنید

در مورد تشک های مموری فوم در مقاله ای جداگانه به تفصیل توضیح داده ایم و می توانید مقاله ما را در قسمت تشک مطالعه کنید. اما به طور کلی و خلاصه اگر بخواهیم در مورد تشک مموری فوم توضیح دهیم باید بگوییم که یکی از بهترین و رایج ترین تشک های موجود در بازار است. تشک های مموری فوم ویژگی های زیادی دارند که یکی از آنها سریع و منحصر به فرد است. زیرا این تشک Comfortable mattress می تواند به هر حالتی که بدن شما داشته باشد تغییر کند و دوباره به حالت اولیه خود بازگردد. تشک های مموری فوم می توانند گرانتر از تشک های دیگر باشند، اما مطمئن باشید که بهترین و با کیفیت ترین تشک را خریداری می کنید.

در هنگام خرید به مدل فنری تشک خود توجه کنید
تشک خوشخواب تانیل چوب معمولاً تنوع زیادی دارند و هر کدام از مواد مختلفی استفاده می کنند. بنابراین، هر لایه می تواند از نظر کشسانی و استحکام کاملاً متفاوت باشد. با این حال معمولا تشک های باکیفیت و استاندارد از مجموعه ای از فنرهای بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته می شوند که به آنها خاصیت ارتجاعی بسیار خوب و دوام بسیار بالایی در دراز مدت می دهد. در واقع می توان گفت که فنرهای تشک های استاندارد از آلیاژهای بسیار مرغوب ساخته شده اند. بنابراین هنگام خرید حتما در مورد فنر تشک خود سوال بپرسید و سعی کنید از بین تشک های ارائه شده گزینه ای را انتخاب کنید که از فنر با کیفیت تری استفاده می کند.

بیان هنری چیست؟ چرا مهم است؟

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ


دوستان عزیز، در دنیایی که در آن زندگی می کنیم، ارتباط موثر و دقیق کلید رشد حرفه ای، اجتماعی و فردی همه ماست، سوال این است که اولین قدم برای ارتباط موثر چیست؟ و چگونه باید این ارتباط صحیح را برقرار کنیم؟

همه ما می دانیم که زبان و گفتار ابزاری است که خداوند به ما داده تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. تقریباً همه افراد توانایی بیان خود و توانایی صحبت کردن را دارند، اما آیا همه افراد این قدرت را دارند که با استفاده از روش صحیح بر ذهن و قلب دیگران تأثیر بگذارند؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ای کاش چنین کلمات نافذی داشتم تا بتوانم به راحتی دیگران را قانع کنم و سخنان کمتر دردناکی نداشت!!! شنیده شد

تأثیرگذاری بر دیگران با کلمات کار ساده ای نیست، اما غیرممکن هم نیست. در مقاله زیر، تلاش ما ارائه نکات و اصولی است که به شما کمک می‌کند به طور مثبت و مؤثر بر دیگران تأثیر بگذارید.

نمایش تصویر چیست؟

می توان آن را اینگونه تعریف کرد: توانایی برقراری ارتباط موثر، واضح و قدرتمند. دیل کارنگی، یکی از اساتید برجسته گفتار و بیان در جهان، می گوید: گفتار بیش از یک سری کلمات است.

این آیه به درستی به این نکته اشاره دارد که سخن گفتن در کنار رعایت قوانین و مقررات، پیامدهایی نیز در پی خواهد داشت. قوانین و مقررات بسیار ساده اما مهم که گاهی بر معنای جمله تاثیر می گذارد.

با تکنیک بیان، در واقع سعی می کنیم مهارت هایی را بیاموزیم که از طریق آنها بتوانیم به طور واضح و کامل منظور خود را بیان کنیم تا نیاز اصلی خود را برطرف کنیم. ما از طریق سخنان خود با رئیس و همکاران، همسر و فرزندان، روسای بانک ها و مؤسسات، دانشجویان، کارفرمایان، مشتریان و سایر بخش های جامعه ارتباط برقرار می کنیم.

کلمات آنقدر قدرتمند هستند که استفاده از آنها حتی می تواند بر باورهای افراد تأثیر بگذارد. تمامی جملات ذکر شده به درستی اهمیت دانستن اصول بیان را نشان می دهد.

استفاده از عبارات

همانطور که گفته می شود ما در صدد بیان خود و رفع نیازهای خود با بیان کلمات هستیم. برای درک بهتر کاربرد عبارات، چند مثال ارائه می دهیم:

آیا شما رئیس شرکت یا موسسه ای هستید و از شما خواسته شده در جلسه مهمی که کارشناسان زیادی در آن حضور دارند سخنرانی کنید؟

آیا برای راه اندازی کسب و کار جدید خود به وام نیاز دارید و آیا باید مدیر بانک را متقاعد کنید تا پرونده شما را سریعتر حل کند؟

آیا با همسر و فرزندان خود درگیری هایی دارید که باید به درستی و بدون ایجاد سوء تفاهم با آنها برخورد کنید؟

آیا شما کارمند یک سازمان هستید و برای بهبود شغل خود باید با رئیس خود صحبت کنید؟

آیا شما یک مربی، استاد دانشگاه یا معلم هستید و هر روز باید به ده ها نفر بفهمانید که چه می گویید؟

آیا قصد دارید به عنوان نماینده شرکت در جلسه ای برای بستن قرارداد بزرگ و رسمی شرکت کنید؟

آیا شما وکیل هستید و باید به طور صحیح و قاطع از موکل خود دفاع کنید تا آنها به حقوق خود برسند؟

آیا باید در جلسات تیمی با ایده ها و نظرات خود همکاران خود را متقاعد کنید؟

آیا شما دانشجوی ترم آخر هستید و مدرک شما یک نمره از استادی است که رد می کنید؟

آیا فروشگاهی در محله باز کرده اید و نیاز به جذب مشتری دارید؟

به هر گوشه از زندگی خود نگاه کنید، احساس خواهید کرد که از کلمه استفاده می شود. شما به وضوح دیدید که در همه این مثال ها کسی نیست که به یک کلمه خوب نیاز داشته باشد. پس فرصت را برای یادگیری اصول و قواعد گفتار از دست ندهید.

تکنیک های موثر در بیان

قبل از مطالعه اصول و رویه ها به نکته بسیار مهمی اشاره می کنیم. در مورد فناوری ارتباط موثر، باید به دو نکته اساسی توجه کرد:

ویژگی های شخصیتی شما چیست؟

ویژگی های آنها برای برقراری ارتباط چیست؟

اگر ویژگی های چشمگیر نداشته باشید، در مرکز توجه نخواهید بود و هیچ کس به درستی به شما گوش نمی دهد. این عبارت به این معناست که رعایت یکسری نکات اساسی و نکات اساسی بسیار ضروری به نظر می رسد. این شامل:

1. رعایت بهداشت و ظاهر تمیز;

این ممکن است بسیار بدیهی به نظر برسد، اما اکثر اوقات مردم آن را نادیده می گیرند. مثلاً با همکاران، دوستان، همسر، فرزندان ارتباط نزدیک داریم و توجه شده است که نیازی به ادب زیاد در بین آنها نیست.

برخی از افراد نگرانی ها، مشکلات یا حجم کاری خود را با ظاهری خوش اندام و خوش اندام توجیه می کنند. بسیاری از مردم بر این باورند که برای زیبا به نظر رسیدن فقط باید کت و شلوارهای گران قیمت یا برندهای بسیار خاص بپوشید.

همه این باورها و بهانه ها نادرست است. این یک واقعیت است که مردم بیشتر از برخورد با کسانی که ظاهری مرتب دارند و تحت تأثیر آنها هستند، لذت می برند.

تکنیک های بیان موثر

قبل از اینکه به اصول و تکنیک ها بپردازیم، باید به یک نکته بسیار مهم توجه کنیم. دو نکته اصلی در مورد تکنیک های بیان موثر وجود دارد.

چه ویژگی های فردی دارید؟

افرادی که با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد چه ویژگی هایی دارند؟

اگر ویژگی های چشمگیر نداشته باشید، در مرکز توجه نخواهید بود و هیچ کس به درستی به شما گوش نمی دهد. این آیه به این معناست که رعایت برخی امور اساسی و اجزای اساسی بسیار مهم است. این شامل:

1. حفظ نظافت و ظاهر خوب;

این ممکن است بسیار بدیهی به نظر برسد، اما در بیشتر موارد مردم آن را نادیده می گیرند. در بسیاری از موارد دیده شده است که افراد مثلاً می گویند ما با همکاران، دوستان، همسر و فرزندان خود رابطه نزدیک و صمیمی داریم و نیازی به سازش بین آنها نیست.

برخی افراد از استرس، مشکلات یا فشار کاری به عنوان بهانه ای استفاده می کنند تا آراسته و خوش اندام به نظر نرسند. بسیاری بر این باورند که برای رسیدن به ظاهری خوش پوش فقط باید کت و شلوار یا لباس های گران قیمت از برندهای بسیار خاص بپوشید.

همه این باورها و توجیهات نادرست است. این یک واقعیت است که افراد ترجیح می دهند با یکدیگر آشنا شوند و تحت تأثیر ظاهری آراسته قرار می گیرند.

روش های موثر بیان

قبل از یادگیری اصول و فنون؛ به نکته بسیار مهمی اشاره می کنم. در مورد تکنیک های ارائه موثر دو نکته اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

چه ویژگی های فردی دارید؟

ویژگی های کسانی که با آنها ارتباط خواهید داشت چیست؟

اگر ویژگی های چشمگیر نداشته باشید، در مرکز توجه نخواهید بود و هیچ کس به درستی به شما گوش نمی دهد. این عبارت به این معناست که رعایت یکسری نکات اساسی و عناصر اساسی بسیار ضروری به نظر می رسد. این شامل:

1. رعایت نظافت و ظاهر آراسته;

این ممکن است بسیار بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از اوقات مردم آن را نادیده می گیرند. به عنوان مثال، اغلب می گوییم که با همکاران، دوستان، همسر و فرزندان خود روابط نزدیک و نزدیک داریم و روابط ما نیاز به بهبود زیادی ندارد.

برخی افراد برای اینکه آراسته و متناسب با نگرانی ها، مشکلات یا حجم کاری خود به نظر نرسند، بهانه می آورند. بسیاری از مردم فکر می کنند برای خوش پوش ظاهر شدن کافی است لباس های گران قیمت یا لباس های برندهای انحصاری بپوشند.

همه این باورها و بهانه ها اشتباه است. در واقع مردم دوست دارند با کسانی ملاقات کنند که چهره پاکی دارند و آنها را دوست دارند.

2. زبان بدن مجری رادیو

زبان بدن یکی دیگر از موضوعات مهمی است که بسیاری از نویسندگان در مقالات علمی خود به آن پرداخته اند و کتاب های زیادی نیز در این زمینه منتشر شده است. در واقع وقتی با فردی صحبت می کنید، علاوه بر کلمات، حالات چهره و حرکات بدن شما مفاهیمی را نیز به آن شخص منتقل می کند.

بسیاری بر این باورند که زبان بدن گویاتر از کلمات است. مثلا ممکن است همسرتان از شما درخواستی داشته باشد و شما برخلاف میل درونی خود موافقت کنید. شما به همسرتان جواب مثبت می دهید اما او به راحتی از روی تمام صورت شما می فهمد که شما اصلا از این مشکل راضی نیستید، همان زبان بدن است.

بنابراین هنگام ملاقات و صحبت با افراد حتما به حالات صورت و حرکات بدن خود توجه کنید. حتی اگر از کلمات دیگری استفاده کنید، به راحتی می توانید نگرانی، شادی، عصبانیت، غم و ... را از طریق زبان بدن خود بیان کنید.

3. Tone you lais;

هنگام گفتن چیزی به لحن صدای خود توجه کنید. درست است که باید بلند صحبت کنید، اما باید بدانید کجا صدایتان را بلند کنید و کجا آرام صحبت کنید. این به سادگی بستگی به موقعیتی دارد که در آن قرار می گیرید.

وقتی می خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید، باید بخشی از جملات خود را با صدای بلند بیان کنید، البته به گونه ای که به شخص یا افرادی که در مقابل شما ایستاده اند آسیبی نرسد. زمانی که می خواهید جمله ای را در ذهن شخص دیگری حک کنید، باید آن را به آرامی بگویید و تا حد امکان نزدیک به گوش دیگران بشمارید.

به طور کلی باید یاد بگیرید که با صدای بلند، آرام و آهسته صحبت کنید تا دیگران بتوانند هر آنچه را که می گویید به درستی بشنوند. نکته مهمی که در اینجا باید درک کنید این است که شما هرگز با یک لحن صحبت نمی کنید، به این معنی که باید از سه نوع لحن استفاده کنید: اوج، معمولی و آهسته.

4. آگاهی کامل از آنچه گفتی;

متأسفانه، بسیاری از مردم شروع به صحبت در مورد موضوعاتی می کنند که اطلاعات کافی در مورد آنها ندارند. این یک موضوع بسیار جدی است زیرا با انجام آن می توان خود را در نظر دیگران بدنام کرد.

شناخت کامل موضوع موجب درک صحیح و در نهایت بیان صحیح آن موضوع خواهد شد. از طرفی داشتن اطلاعات صحیح و کافی در مورد مواردی که ذکر می کنید باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری در بیان و بیان آن ها داشته باشید که در نتیجه اعتماد به نفس شما بیشتر می شود که به معنای نفوذ بیشتر بر افراد است. اگر دیگران احساس کنند که مصاحبه با شما درک درستی از موضوعی به آنها می دهد، همیشه علاقه مند به شنیدن حرف های شما خواهند بود.

نکته دیگر دوره فن بیان زهرا شیراحمدی اینکه ما انسان ها زمان و منابع محدودی داریم و بدیهی است که نیازی نیست همه چیز را بدانیم یا در همه رشته ها متخصص و توانمند باشیم. بنابراین، اگر اطلاعات و دانش درستی در مورد موضوعی ندارید، نگران نباشید. گفتن نمیدانم ضروریتر و صحیحتر از دادن یکسری اطلاعات نادرست و سطحی به مخاطب است.
 

متن آهنگ همسفر مهدی جهانی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

یه جوری قبل تو با هر کی به بن بست میرسیدم
تا یه روز چشماتو دیدم
اگه یه شهر میشدن تیم دست و بالمو میبستن
با تو من باز میپریدم
دل دریات منو داره توو خودش غرق میکنه
دیدی رفتارم با تو انگار با همه فرق میکنه
تو فقط وقتی پهلومی توی چشمام خیره شو
واسه عشق بازی با چشمات سر من درد میکنه
دروغه بگم دلم گیر نیست
حتی جمعه ام با تو دلگیر نیست
دلم میخواد کنار هم پیر شیم
واسه شروع با تو اصلا هیچوقت دیر نیست
زندگی من تورو کم داشت
بیا همسفرم‌باش
بذار گل کنه عشقمون
میخوام کنار تو سبز بشه برگاش

متن آهنگ همسفر مهدی جهانی
 

دوره فیشیال پوست تهران دکتر فاطمه حبشی

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹ ق.ظ

صورت



مراقبت از صورت یکی از روش های مراقبت عمیق و زیبایی پوست است. مراقبت از صورت در واقع یک جلسه آرایشی یک ساعته است که شامل مراحل مختلفی می شود و پس از آن پوست درخشان، صاف و زیبا می شود. که سلامت، شادابی، جوانسازی و پاکسازی پوست صورت را فراهم می کند.

هدف اصلی درمان صورت بهبود وضعیت پوست است که نتیجه آن را در مدت زمان کوتاهی می توانید مشاهده کنید. بسیاری از افراد برای جلوگیری از پیری پوست، فیشال را انجام می دهند، زیرا این روش درمانی به مرطوب شدن پوست کمک می کند که پیری را به تاخیر می اندازد.

صورت چیست؟

فیسیال در واقع کارهایی مانند پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کردن عمیق پوست را انجام می دهد که منافذ باز پوست را می بندد و سلول های مرده پوست را از بین می برد و در نهایت پوست شما را جوان و جوان می کند. مراقبت از صورت یکی از روش های جدید غیر تهاجمی است که توصیه می شود هر ماه آن را تکرار کنید.

افرادی که پوست معمولی ندارند یا به دلایلی پوست آسیب دیده دارند می توانند با انجام فیشور پوست خود را به سلامت کامل بازگردانند.

ویژگی های صورت

چگونه صورت و قدم های خود را درست کنیم

شستشو و پاکسازی پوست صورت

اولین قدم در مراقبت از صورت این است که پوست را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید تا تمام آلودگی ها و چربی ها کاملا پاک شود. در این مرحله تمام موادی که باعث مسدود شدن منافذ می شوند حذف می شوند. این کار با بالش و ماشین لباسشویی انجام می شود.

بخورید و پوست بگیرید

در این مرحله که پس از پاکسازی پوست انجام می شود، سطح پوست با بخور نرم و مرطوب می شود. در این زمان منافذ پوست باز می شود تا در مراحل بعدی یعنی . استخراج، تمیز کردن عمیق صورت را می توان انجام داد. سپس از کرم پاک کننده یا اسکراب برای از بین بردن جوش های سرسفید یا لکه استفاده می شود. این کرم ها سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کنند. اغلب این مرحله در پاکسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن نیز انجام می شود.

معدن

این مرحله یکی از مراحل حساس صورت است و اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد جوش و آکنه در سطح پوست می شود. در این مرحله جوش های سرسیاه و سرسفید با ابزار مخصوص از منافذ پوست پاک می شوند. و منافذ پوست عاری از چربی و آلودگی است.

ماساژ صورت

ماساژ صورت، خون رسانی بهتر به تمام قسمت های پوست صورت را تضمین می کند. این آرام بخش ترین قسمت صورت است که می تواند انقباضات ماهیچه های صورت را نیز تسکین دهد. در این مرحله لیفت صورت نیز تا حدودی انجام می شود و پوست از درون آبرسانی می شود.

ماسک

در این مرحله ماسکی روی صورت زده می شود که کاملاً با PH و محتوای چربی پوست شما مطابقت دارد. معمولا این ماسک آبرسان و مرطوب کننده است. البته اگر پوست چرب دارید، ماسکی که معمولا برای شما استفاده می شود، کنترل چربی پوست است. ماسک معمولاً 15 تا 20 دقیقه روی پوست شما باقی می ماند.

 

 

سونوگرافی صورت

پاکسازی عمیق با استفاده از این دستگاه سونوگرافی انجام می شود و باعث افزایش خون رسانی به پوست و همچنین افزایش تخلیه لنفاوی می شود.

همچنین از سرم کلاژن استفاده می شود که به جذب مواد مغذی از پوست کمک می کند.

میکرودرم ابرازیون

استفاده از این دستگاه میکرودرم ابریژن باعث تحریک فیبروبلاست ها می شود که باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود.

برای کسانی که با لکه ها و پوست خاکستری دست و پنجه نرم می کنند، این روش درمانی عالی خواهد بود.

نور درمانی

نور درمانی روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت و گردن با استفاده از پالس های منظم نور فیلتر شده است.

می توانید این کار را به مدت 5 تا 15 جلسه انجام دهید تا تاثیر آن را ببینید.

این مراقبت از پوست همچنین می تواند ظاهر خطوط ریز روی صورت را کاهش دهد

استفاده از مایکروویو برای ماساژ ویژه صورت و گردن مناسب است که باعث شل شدن عضلات صورت و تحریک گردش خون در پوست می شود.

این روش کاملا غیر تهاجمی است و برای افراد بالای 30 سال توصیه می شود.

چنین افرادی بدون هیچ جراحی می توانند وضعیت صورت خود را بهبود بخشند.

توصیه می کنیم این کار را به مدت 10 جلسه در فواصل منظم انجام دهید.

با استفاده از غلتک جریان

استفاده از جت رولر (توپ سرد) باعث افزایش جریان خون در زیر پوست و کاهش التهاب پوست می شود.

از آن برای درمان مشکلاتی مانند پف دور چشم، سیاهی دور چشم و پف دور چشم استفاده می کنند.

هیدرودرما یا هیدراتاسیون

هیدرودرما یا آبرسانی پوست یکی از اقداماتی است که برای داشتن پوستی سالم باید انجام شود.

این کار به رفع مشکلاتی مانند چین و چروک پوست کمک می کند، لکه های تیره روی پوست را پاک می کند، جوش ها و آکنه را بهبود می بخشد و شرایط پوست چرب را بهبود می بخشد.

تقلب درمانی

فرآیند اسکیم تراپی در واقع با سونوگرافی و فناوری یونیزاسیون ترکیب شده است.

این فرآیند برای ماساژ لایه های اپیدرم و درم استفاده می شود.

این منجر به بهبود اکسیژن رسانی، افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی می شود.

زگیل ها را با ترکومدون از بین ببرید

Thyrcomedon ابزاری است که می توان از آن برای از بین بردن آکنه صورت، به ویژه جوش های سر سیاه استفاده کرد.

رفع آکنه با تیرکومدون هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و بعد از مدتی محل رفع آکنه برطرف می شود.

سطحی با خواص کربوکسیل

کربوکسی تراپی یا قرار گرفتن در معرض مواد کربوکسیلیک یکی از مطمئن ترین راه ها برای جوان سازی پوست، رفع و رفع مشکلات پوستی است.

کربوکسی تراپی سیاهی زیر چشم و چین و چروک را از بین می برد.
 

 

مزایای فیشال صورت چیست؟

روزانه پوست را تمیز کنید

صورت روشن کننده، جوان کننده و بافت پوست را بهبود می بخشد

ماساژ صورت برای شل کردن عضلات سفت

با لمس نقاط خاصی در مرحله ماساژ صورت، سیستم عصبی را فعال کرده و اضطراب را کاهش می دهد.

کاهش و جلوگیری از چین و چروک پوست

از بین بردن منافذ باز پوست

سم زدایی پوست

بهبود گردش خون و تامین تاول با مواد مغذی و اکسیژن

از بین بردن و کاهش جوش های سر سفید و سر سیاه

سفت کننده و لیفت کننده پوست

تولید کلاژن و بازسازی سلول های پوست

سیاهی، پف و پف زیر چشم را کاهش می دهد

آثار آکنه و جوش را از بین می برد.

ترمیم آسیب های پوستی

مشکلات در صورت

به طور کلی اگر فیشینگ زیر نظر پزشک متخصص انجام شود هیچ عارضه ای ایجاد نمی شود اما اگر فیشینگ با مواد مناسب انجام نشود می تواند این عوارض را ایجاد کند. بنابراین هنگام انتخاب یک کلینیک پوست معتبر، به خوبی تحقیق کنید و از کیفیت مواد آنها اطمینان حاصل کنید.

جوش و جوش

قرمزی و التهاب

نازک شدن پوست

به هم ریختن
 

متن کامل مقاله را بخوانید: آموزش فیشیال پوست تهران فاطمه حبشی