سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

متن آهنگ همسفر مهدی جهانی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

یه جوری قبل تو با هر کی به بن بست میرسیدم
تا یه روز چشماتو دیدم
اگه یه شهر میشدن تیم دست و بالمو میبستن
با تو من باز میپریدم
دل دریات منو داره توو خودش غرق میکنه
دیدی رفتارم با تو انگار با همه فرق میکنه
تو فقط وقتی پهلومی توی چشمام خیره شو
واسه عشق بازی با چشمات سر من درد میکنه
دروغه بگم دلم گیر نیست
حتی جمعه ام با تو دلگیر نیست
دلم میخواد کنار هم پیر شیم
واسه شروع با تو اصلا هیچوقت دیر نیست
زندگی من تورو کم داشت
بیا همسفرم‌باش
بذار گل کنه عشقمون
میخوام کنار تو سبز بشه برگاش

متن آهنگ همسفر مهدی جهانی
 

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی