سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

4 قدم آسان برای یک استراتژی بیماری صرع برنده

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۰۳ ب.ظ

 

علیرغم اینکه بعضی گزارشات متضاد وجود دارد ، ولی مدارک مستدل زیادی که روز به روز بر تعداد آن افزوده می شود نشان می دهد که تحریک مغناطیسی مغز توسط rTMS با فرکانس پایین تر از 1 یعنی Slow rTMS می تواند بطور اختصاصی فرکانس دفعات تشنج و هم اینکه دشارژهای اپی لپسی بین حملات را کاهش دهد . اکثر بیماران مبتلا به صرع برای کنترل حملات تشنج داروهای ضدصرع (AEDs) مصرف میکنند. آیا داروهای ضد صرع (AEDs) تأثیر منفی بر عملکرد تولید مثل و باروری دارند؟ برخی از اخبار خوب در مورد AED ها و اثرات هورمونی وجود دارد: بررسی ها نشان می دهد که لاموتریژین AED می تواند تأثیر منفی بر عملکرد جنسی نداشته باشد. اختلال عملکرد تولیدمثلی: AED ها احتمال دارد باعث تغییرات در آندروژن ها (موادی که ویژگی های مردانه را تولید و فعالیت اندام های جنسی مردانه را تحریک می کنند)، در نتیجه به اختلال عملکرد تولید مثل کمک می کنند.

کاهش میل جنسی: برخی از AED ها باعث افزایش هورمون هایی می شوند که برانگیختگی و رفتار جنسی را سرکوب می کنند. حتی به نظر می رسد AED lamotrigine مشخصات مطلوب تری در عملکرد جنسی و تولید مثل نسبت به چندین AED دیگر دارد. MWE که سابقه خانوادگی صرع ندارد نسبت به MWE که سابقه خانوادگی صرع دارند در معرض خطر بیشتری برای اختلال عملکرد تولید مثل هستند. مردانی که در سنین پایین شروع به صرع می کنند (کمتر از 10 سال) نسبت به مردانی که در سنین بالاتر به صرع مبتلا می شوند، از نظر باروری در آسیب بیشتری قرار دارند. گاهی اوقات، این رویدادها توسط محرک ها ایجاد می شوند، در حالی که بیشتر تشنج ها بدون هیچ دلیل مشخصی رخ می دهند. AED ها چه تاثیری بر تمایلات جنسی دارند؟ تأثیر روی تمایلات جنسی در بین AEDها متفاوت است. AEDها احتمال دارد با ایجاد اثرات ثانویه بر هورمون های تولید مثلی باعث اختلال در عملکرد جنسی شوند.

این مرگ ناگهانی که با نام SUDEP شناخته میشود ممکن است ناشی از اختلالات تنفسی یا قلبی باشد. اگر فعالیت تشنج اولیه از ناحیه ای از مغز منشأ می گیرد، که نمی توان آن را برداشت، تیم جراحی ممکن است، چندین قطع زیرپیال را انجام دهند. از آنجا که بیماری صرع به دلیل فعالیت غیر طبیعی مغز ایجاد می گردد، ممکن است طی تشنج تمامی فرآیندهایی که مغز در آن ها دخیل است را تحت تاثیر قرار دهد. این بیماری در واقع یک اختلال در فعالیت الکتریکی مغز است که معمولا به شکل یک حمله ی عصبی رخ می دهد، این اتاف زمانی می افتد که در مغز یهو یک فعالیت شدید و یک باره به وجود آید، علت تشنج در کودکان معمولا شبیه افراد بزرگسال است، ولی در اکثر موارد تشنج در کودکان به دلیل تب بالا و یا اسپاسم رخ می دهد، به عنوان کسی که پرستار سالمند است این را باید بدانید که احتمال دارد صرع در هر سنی رخ دهد، مهم ترین علت صرع اختلال ایجاد شدن در ارسال سیگنال های مغزی است که می تواند به هر دلیلی رخ دهد. برخی از کودکان در نتیجه آسیب مغزی به نوعی دچار بیماری صرع می شوند که می تواند به دلیل آسیب شدید سر، مشکلات هنگام تولد یا عفونتی باشد که بر مغز تأثیر می متخصص مغز و اعصاب گذارد.

در برخی موارد، دارو می تواند به راحتی تشنج را کنترل کند، در حالی که سایر کودکان ممکن است مادام العمر با تشنج را تجربه کنند. در عین حال یکی از بیماریها اعصاب و روان که ممکن است برخی از افراد به آن دچار باشند، صرع است که میتوان آن را به کمک طب سوزنی بهبود بخشید و در نهایت با استمرار در درمان تا حد قابل توجهی از آن رهایی پیدا کرد. تشنج های مداوم در بزرگسالان می تواند با تغییرات هورمونی و عصبی مرتبط باشد که به اختلال عملکرد جنسی کمک می کند.تشنج ترشح هورمون های هیپوتالاموس و هیپوفیز را تغییر می دهد. بررسی ها نشان می دهد که AED ها به طور مستقیم بر نواحی از مغز که واسطه تمایلات جنسی هستند تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، محققان دریافتهاند که کاهش میل جنسی و برانگیختگی در بیمارانی که از داروهای آرامبخش مانند باربیتوراتها استفاده میکنند، بارزتر است، اگرچه ممکن است اثرات نامطلوب روی تمایلات جنسی نیز با هر AED رخ دهد. به علاوه، یک بررسی اخیر نشان داد در مردانی که اختلالات جنسی دارند و داروهای تجویز شده AED را برای تشنجهای جزئی مصرف میکنند، افزودن لاموتریژین تأثیر مطلوبی بر ناتوانی جنسی دارد.

متن آهنگ بعد رفتنم از اینجا زندگی از هم میپاشه مجید خراطها

من همخونتو ول کن با وجود من وداع کن دارم از این خونه میرم تو فقط منو دعا کن
یا بمون منم بمونم یا بذار نیستی نباشم لااقل اشکامو پاک کن زشته اینجوری جدا شم
بعد رفتنم از اینجا زندگی از هم میپاشه در و همسایه به طعنه میگن جاش خالی نباشه
راستی عکسم رو دیواره اونم از خونه جدا کن اگه دلتنگ شدی روزی در و دیوارو نگاه کن
یادگاری ندارم که مبادا جا بذارم جلومو بگیر بمونم آخه من جایی ندارم
کاش میشد فقط یه هفته دیگه با من سر میکردی به قول خودت روزاتو پیش من هدر میکردی
مگه میشه وقتی نیستم چشماشو رو هم بذاره واسه من خبر بیارن که فلانی بی قراره
یعنی الان تو خیابون داره دنبالم میگرده باز خیالاتی شدم من این خیابونا چه سرده
انگار جدی جدی بی تو یه فقیر کوچه گردم با اینکه رفتم ولی باز بگی برگرد برمیگردم
به خدا قسم که بی تو یه فقیر کوچه گردم گر چه مغرورم ولی تو بگی برگرد برمیگردم

https://musicdel.ir/single-tracks/163912/

اتصال گوشی به چاپگر با وای فای

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

چاپ با تلفن همراه اندروید و آیفون

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تعداد زیادی از اسناد، عکس ها و فایل های خود را در فضای ابری روی گوشی یا تبلت خود ذخیره می کنید و می خواهید از قابلیت چاپ با گوشی خود از طریق وای فای مطلع شوید، این مقاله برای شما مناسب است. شما مواقع زیادی وجود دارد که به یک کپی کاغذی از یک صفحه یا سند خاص نیاز دارید. این فایل سند می تواند یک عکس، رزومه یا سندی باشد که باید در جایی ارائه دهید یا در سوابق خود نگه دارید.

خوشبختانه برای چاپ فایل ها مانند قبل نیازی به کامپیوتر ندارید. با اتصال تلفن به چاپگر از طریق Wi-Fi می توانید مستقیماً با استفاده از تلفن هوشمند خود کار کنید. می توانید از محصولات اپل استفاده کنید، فرقی نمی کند از آیفون یا آیپد استفاده کنید یا گوشی و تبلت با سیستم عامل اندروید. در این زمینه، نحوه اتصال چاپگر و سیستم عامل را مورد بحث قرار داده ایم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اسناد دستگاه خود را به راحتی به فایل فیزیکی تبدیل کنید.

از تلفن یا تبلت اندرویدی چاپ کنید

روش های مختلفی برای چاپ فایل ها از دستگاه های اندرویدی شما وجود دارد. نه تنها خود سیستم عامل اندروید در چاپ با کیفیت بالا پیشرفت زیادی کرده است. علاوه بر این، پرینترهای نسل جدید توانایی و عملکردهای جدیدی برای انجام فرآیند چاپ از طریق شبکه وای فای دارند. یکی از مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای اتصال دستگاه‌های اندرویدی به چاپگرها، نرم‌افزار چاپ ابری Google و ویژگی خدمات چاپ پیش‌فرض است.

اتصال تلفن به چاپگر از طریق برنامه Google Cloud Print

Google Cloud Print فناوری است که به شما امکان می دهد فایل های خود را از هر کجا و از هر دستگاهی چاپ کنید. شاید بتوان این اپلیکیشن را بهترین روش چاپ از دستگاه های اندرویدی دانست. شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری گوگل از این قابلیت به صورت بی سیم برای چاپ فایل ها و اسناد خود استفاده کنید. فقط باید بدانید که دستگاه چاپ شما از این ویژگی پشتیبانی می کند و به شما امکان چاپ با اتصال به دستگاه های هوشمند در فضای ابری را می دهد.

اساساً این برنامه در اکثر دستگاه های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید موجود است. برای پیدا کردن آن، باید به بخش "تنظیمات" دستگاه خود بروید و کلمه "چاپ" را جستجو کنید. اگر انتشار ابری نصب شده باشد، این برنامه برای شما نمایش داده می شود.

شیرین Google Cloud Print

اما اگر این گزینه را پیدا نکردید، کافی است به فروشگاه Google Play بروید و این برنامه را دانلود کنید.

با استفاده از برنامه Google Cloud Print چاپگر را به تلفن اضافه کنید

برای استفاده از این فناوری ابتدا باید چاپگر مورد نظر را به برنامه اضافه کنید. مطمئن شوید که چاپگر شما روشن است. همچنین، تلفن و چاپگر اندرویدی شما باید به شبکه Wi-Fi متصل باشد.

دوباره وارد تنظیمات گوشی شده و «Print» را پیدا کنید. گزینه "Print" برای شما ظاهر می شود که می توانید کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود، برنامه «Google Cloud Typing» را مشاهده خواهید کرد. در بالای صفحه، در سمت راست، گاهی اوقات یک دکمه منو وجود دارد که شبیه به سه نقطه است. وقتی روی آن کلیک می‌کنید، می‌توانید «افزودن چاپگر» را در گزینه‌های موجود ببینید.

یک چاپگر به برنامه Google Cloud Print اضافه کنید

برنامه چاپ ابری به طور خودکار چاپگرهای موجود را در شبکه Wi-Fi شما جستجو می کند. پس از یافتن چاپگر مورد نظر، آن را انتخاب کنید تا به چاپگرهای خود اضافه شود. اکنون آماده صدور فرمان چاپ فایل مورد نیاز با گوشی اندرویدی خود هستید.

نحوه چاپ از تلفن اندرویدی با استفاده از فناوری Google Cloud Print

اکنون که چاپگر مورد نظر را با استفاده از فناوری چاپ ابری به گوشی هوشمند اندرویدی خود اضافه کرده اید، به راحتی می توانید فایل مورد نظر را چاپ کنید. برای انجام این کار، فایل، عکس، ایمیل یا صفحه وب را که می خواهید چاپ کنید باز کنید، دکمه منوی سه نقطه را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید و گزینه Print را انتخاب کنید.

انجام این کار شما را به طور خودکار به چاپگر اضافه شده متصل می کند. اما اگر بیش از یک چاپگر اضافه کرده اید، باید روی دستگاه مورد نیاز کلیک کنید. به این ترتیب می توانید از پارامترهای مختلفی برای چاپ سند استفاده کنید. این تنظیمات شامل تعداد کپی برای چاپ، اندازه کاغذ، رنگی یا سیاه و سفید و جهت کاغذ است.
 

نرم افزار ویژه ای که توسط سازندگان چاپگر ایجاد شده است، اتصال آنها را به دستگاه های مختلف آسان می کند.

سرویس چاپ اندروید را اضافه کنید

توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن چاپگرها به صورت دستی نیز وجود دارد. برای انجام این کار، کافی است وارد سرویس چاپگر استاندارد شوید، از منوی بالا سمت راست "Add printer by IP address" را انتخاب کنید و "Add printer" را انتخاب کنید و "IP" را در کادر مربوطه وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه "افزودن" نام دستگاه خود را در لیست مشاهده خواهید کرد.

افزودن چاپگر با آدرس IP به تلفن اندرویدی

نحوه پرینت از تلفن اندرویدی با استفاده از سرویس چاپگر پیش فرض

اکنون که چاپگر شما برای فرآیند چاپ آماده است، می توانید اسناد مورد نیاز خود را چاپ کنید. فایل را انتخاب کنید و روی منوی سه نقطه کلیک کنید. با کلیک بر روی دکمه "Print" صفحه تنظیمات پس از انتخاب چاپگر شما نمایش داده می شود. تعداد کپی های مورد نیاز، اندازه کاغذ، جهت، حالت رنگ، چاپ دو طرفه یا یک طرفه، و انتخاب صفحه تنها برخی از ویژگی هایی هستند که می توانید تغییر دهید. پس از پیش نمایش سند، می توانید دستور چاپ را صادر کنید.

با محصولات آیفون یا اپل چاپ کنید

Apple AirPrint یک برنامه برای دستگاه های iOS است. این برنامه قابلیت چاپ اسناد با کیفیت بالا را در آیفون ارائه می دهد. عملکرد این نرم افزار مشابه اکثر مدل های آیفون است که استفاده از نرم افزار را برای کاربران آسان می کند.

اگر قصد خرید چاپگر و همچنین استفاده از سیستم عامل iOS را دارید، باید چاپگری تهیه کنید که از برنامه Apple AirPrint پشتیبانی کند. اساسا، با مشاهده لوگوی این برنامه بر روی بسته بندی دستگاه می توانید این موضوع را تایید کنید.
 

این مراحل را برای چاپ یک سند با استفاده از برنامه AirPrint در آیفون خود دنبال کنید.

1- مطمئن شوید که چاپگر و آیفون شما به شبکه وای فای متصل هستند.

2- چاپگر خود را انتخاب کنید. برنامه‌هایی مانند Mail، Safari و Evernote از AirPrint پشتیبانی می‌کنند. با باز کردن آنها، اتصال آیفون و چاپگر را بررسی کنید و در نهایت چاپگر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اکثر برنامه‌ها نماد اشتراک‌گذاری دارند که روی آن ضربه بزنید و «چاپ» را انتخاب کنید و نام چاپگر شما ظاهر شود. اگر برای اولین بار از این ویژگی استفاده می کنید، باید چاپگری را با استفاده از "AirPrint" از لیست دستگاه های موجود از بالای صفحه انتخاب کنید و این دستگاه را به عنوان پیش فرض برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

نماد اشتراک گذاری آیفون

اگر نمی توانید چاپگر خود را پیدا کنید، "انتخاب چاپگر" را انتخاب کنید تا آیفون چاپگرهای اطراف را جستجو کند و دستگاه مورد نظر خود را پیدا کند.

یک چاپگر در آیفون انتخاب کنید

3- تنظیمات لازم برای چاپ را انجام دهید. تعداد صفحات مورد نیاز، حالت‌های رنگی و انتخاب صفحاتی که می‌خواهید تنها چیزی است که می‌توانید استفاده کنید.

تنظیمات چاپگر در آیفون

4- در نهایت روی "چاپ" در سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید تا سند شما چاپ شود.

اخرین حرف

توانایی اتصال تلفن همراه به چاپگر می تواند بسیاری از فعالیت های روزانه ما را آسان کند. زیرا برای چاپ اسناد و عکس های خود نیازی به انتقال اطلاعات به کامپیوتر نخواهیم داشت. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله پاسخگوی سوالات شما در مورد چاپ از اندروید و آیفون با وای فای باشد. اگر به دنبال چاپگر حرفه ای و باکیفیت هستید به فروشگاه سایت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. همکاران ما برای انتخاب بهترین و مدرن ترین چاپگرها در کنار شما خواهند بود.

متن کامل مقاله را بخوانید: پرینت گرفتن از گوشی

آهنگ جدید رضا مریدی به نام «خوب بلده»

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

متن آهنگ رضا مریدی خوب بلده

دوست دارم گم شن انگشتهای من همش توی گندم زار موت
خدا نیاره یه روز ببینم کسی چشم بد داره روت
اینکه بخوام دیگه دور بمونم ازت نمیره تو کت من
آسمونو رو زمین میارم که تو بشی قسمت من
خوب بلده کارشو چشمای تو
به منه مغرور کلی عشق داده خب
هرچی که غمه تو سینت مال من
هرچی خوشی تو دلمه مال تو

شاید داره سلیقت فرق با من
ولی دوست دارم من از صمیم قلب واقعا
نمیتونم دور شم ازت نه دیگه نه حالم
با تو رو به راهه رو روالم
دست خودم نیست سرتو آدم حساسی شدم
کم دیدم آخه مثل تو آدم احساسی دورم
خوب بلده کارشو چشمای تو
به منه مغرور کلی عشق داده خب
هرچی که غمه تو سینت مال من
هرچی خوشی تو دلمه مال تو

 آهنگ جدید رضا مریدی به نام «خوب بلده»