سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تصویب سه رشته جدید میان‌رشته‌ای

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ

دکتر سعید رعیتی،در آیین بزرگداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید نمونه و پیشکسوت آموزشی دانشگاه خواجه نصیر که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: انتخاب اساتید نمونه بر اساس دستورالعملی است که در سال ۹۹ در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه به تصویب رسیده است. به طور دقیق‌تر، این دستورالعمل در راستای "دستورالعمل نحوه انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه کشوری" وزارت علوم تحقیقات و فناوری به منظور تعیین عضو هیأت علمی نمونه آموزشی در دانشگاه تدوین گردیده است.

وی با اشاره به ضرورت تداوم آموزش الکترونیک ادامه داد: ما در آینده‌ای نزدیک ، آموزش ترکیبی را پیش خواهیم گرفت‌ و از اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای تولید محتوای یادگیری الکترونیکی هستیم چراکه اجرای این شیوه آموزش یعنی آموزش در هرجا و هر زمان و بدون محدودیت و از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به طرح‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام در سال ۱۴۰۰ این دانشگاه گفت: بازنگری رشته‌ها بر اساس طرح بازنگری ۵ ساله وزارت عتف، طراحی شاخص ارزیابی کیفیت رشته گرایش‌های دایر در دانشگاه، توسعه رشته‌های جدید بر اساس نیاز روز جامعه و رشته های دایر در دانشگاه‌های معتبر دنیا ، تدوین "روند نمای" جذب عضو هیات علمی جهت ارائه به هیات اجرایی جذب، طراحی و تدوین دروس جدید برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، و برگزاری دوره های جدید در قالب عقد قرارداد و تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و مراکز صنعتی از اهداف و چشم‌اندازهای دانشگاه خواجه نصیر برای سال ۱۴۰۰ است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رابطه با طرح‌های انجام شده در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال ۹۹ افزود: بررسی مدارک و پذیرش اولیه دانشجویان ورودی جدید بدون نیاز به مراجعه حضوری دانشجو، بهره برداری از سامانه غیرحضوری سازمان وظیفه عمومی برای صدور معافیت های تحصیلی دانشجویان مشمول ورودی جدید، آماده سازی بخش سوال‌های متداول دانشجویان برای شفاف سازی ابهامات آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام پذیرش و در حین تحصیل و به روزرسانی مداوم محتوا به اقتضای ابهامات جدید و برنامه‌ریزی برای ساماندهی و نظم بخشی به مراجعات حضوری دانشجویان و دانش آموختگان در دوران پاندمی کرونا از جمله اقدامات سال ۹۹ بوده است.

وی با اشاره به برنامه این دانشگاه برای تحصیلات تکمیلی ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: برنامه ریزی جهت راه اندازی سامانه الکترونیکی، تهیه ضوابط اجرایی نگارش رساله به زبان انگلیسی، تحلیل و بررسی آئین نامه ها و شیوه نامه های آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی با هدف تسهیل فرآیندهای آموزشی و ارائه راهکارهای اجرایی و تنظیم ضوابط مدوّن در جهت ساماندهی و تسهیل فرآیندهای مرتبط با پذیرش و ثبت نام دانشجویان غیرایرانی از ‌برنامه‌های ما برای ۱۴۰۰ تعریف شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد یزدان دوست رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز در این مراسم اظهار کرد: حکمت‌آموزی از وجوه روشن رسالت پیامبر است به همین خاطر بزرگان ما معلمی را شغل انبیاء دانسته‌اند.

وی ادامه داد: کار ما در دانشگاه و در فضای علم‌آموزی ، حرکتی است که از ابتدای وجود انسان بوده و کاری بسیار شریف و ارزنده و درخور تایید الهی است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: اساتید ما در قالب حرکتی چند وجهی در قالب مفاهیمی چون پژوهش و آموزش زحمت می‌کشند و این زحمات شایسته قدرانی و تشکر است.

در پایان مراسم از دکتر " سعید بلالایی" در مرتبه استادی، دکتر " بیژن معاونی" در مرتبه دانشیاری و دکتر" ساغر سلمانی‌نژاد" به عنوان استاد برتر گروه‌های عمومی برگزیده و تجلیل شد و از "دکتر قاسم مهجانی" به عنوان استاد پیشکسوت بازنشسته تقدیر به عمل آمد.

بعضی از مدل ها دارای مخزن جهت نگهداری آب نیز دارند. همچنانکه پیشتر بیان شد انجام لوله کشی برای داشتن خروجی های مستقل در هر جایگاه برای کمپرسور هوا و مخزن کف پاش با توجه به هزینه بسیار پایین انجام این کار به شدت توصیه میشود. تفنگی مخصوص بخار نیز تفاوتهای بسیار زیادی با تفنگی مخصوص آب دارد. فعالیت آغازین فروشگاه لوازم جانبی کارواش شاهین لوکس (علی بیگی) با فروش فیزیکی در شهر قم آغاز شده است که پس از سالیان متوالی رضایت مشتریان گواه این امر میباشد. طرز کار کارواش به این صورت است که آب وارد پمپ شده و پس از افزایش فشار آب توسط موتور از طریق شلنگ از دستگاه خارج می شود. پس فشار دستگاه کارواش خانگی مسئلهای است که باید در نظر بگیرید. سعی کنید حتما فشار آب را در این محدود تنظیم کنید. در صورت نصب تایمر، تابلو برق در این حالت با توجه به زمان مشخص شده در تایمر سیستم مه پاش را روشن و یا خاموش می نماید.

دستگاه های کارواش در انواع مختلف و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند و هرکدام توانایی های خودشان را دارند که در ادامه به طور مختصر معرفی خواهند شد. این دستگاه ها که امروزه به یکی از مهمترین ابزارات مورد نیاز خانگی تبدیل شده اند در اندازه های مختلفی اعم از کوچک، متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می شوند تا کاربر این حق انتخاب را داشته باشد که بر اساس نیاز خود آن ها را خریداری نماید. قدرت فشار آب در لولهها با واحد «بار» (BAR) اندازه گیری میشود. بسیاری از تولیدکنندگان کارواش، مدلهای مختلفی از این دستگاه را با کاراییهای متفاوت عرضه میکنند. کارواش خانگی دارای موتور ذغالی از قیمت مناسبی برخوردار است و معمولا وزن کمتری دارد. این دستگاهها تقریبا بیصدا هستند، انرژی کمتری مصرف میکنند و هزینه نگهداری ناچیزی دارند. با استفاده از کارواش خانگی در زمان کمتری شستشو را انجام خواهید داد و در دراز مدت هزینههای شما بسیار کمتر خواهد شد.

در استفاده از کارواش آب گرم باید به محیط استفاده نیز دقت کرد چرا که داشتن این دستگاه به سیستم گرمکن یا هیتر جهت گرم کردن آب بسیار خطرناک می باشد و کوچکترین جرقه و تحریکی باعث ایجاد حادثه می شود. مراکز شستشوی ماشین برای افزایش خدمات خود و رضایت مندی بیشتر مشتریان می توانند تجهیزات کارواش مختلفی را به مجموعه خود اضافه نمایند. شیر برقی هانتر : جهت استفاده در سیستم اتوماسیون آبیاری - آبیاری اتوماتیک - منزل و باغ ها برای باز و بسته نمودن شیر ها به صورت برقی و کنترل از راه دور. مهارت نصب شبکه لوله ها و مهارت اتصال شیر ها به کنترلر. اما برای خرید کارواش خانگی مهم است که به قسمتهای دیگر مانند طول شلنگ، فشار و لوازم جانبی توجه کنید. حتی برخی از کارواشهای کم قدرت، هنگام اتصال یک قطعه جانبی، فشار و توان خروجی بهتری خواهند داشت. ما برخی از بهترین کارواش خانگی موجود در بازار را به شما معرفی میکنیم. این مراکز، به دو صورت کارواش دستی و کارواش اتوماتیک موجود هستند. بیشتر کارواشهای موجود در بازار به طور معمول بین 110 تا 180 بار قدرت دارند. حتی ریزش آب از بالا بصورت قطره نیز می تواند موجب از بین رفتن تعدادی از طیور در سالن گردد.

حتی یک قطعه جانبی می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. کلیه مدلهای کارواش خانگی تعدادی قطعه جانبی به همراه دارند. کارواشهای آبگرم از مخزنی به نام “بویلر” برای افزایش دمای آب ورودی استفاده میکنند. بعضی از این دستگاهها علاوه بر انجام نظافت خانگی، در مشاغل سخت مانند کارواشها و بخش خدمات مشاغل مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از کارواش ها برای انجام عملیات زیرشویی از جک های بالابر و یا چال استفاده می کنند که هر کدام مشکلات مربوط به خود را داشته و گاه خطرات جبران ناپذیری را در پی دارند. برخی از مدلهای کارواش خانگی وزن زیادی دارد بنابراین وجود شلنگ بلندتر میتواند مفید باشد و دیگر نیازی به جابجایی دستگاه ندارید. اگر شما نیز به توجه به کارکرد و مزایای استفاده از این سیستم به دنبال خرید یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصول هستید می توانید از همین وب سایت پیش روی خود یکی از بهترین و بی نظیرترین آن ر با توجه به مشخصات فنی آن انتخاب نموده و در سبد خرید خودتان قرار دهید.