سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پمپ کف کش راد، پمپ های کف کش برقی را بدانید

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 


الکتروپمپ های راد یکی از با کیفیت ترین محصولات ایران می باشد. این مدل های پمپ کفپوش بنا به درخواست مشتری در دو نوع ساده و شناور عرضه می شوند.

پمپ های کف را می توان در دو نوع دوجداره و تک جداره خریداری کرد. بدنه دیفیوزرهای کف کاملاً فولادی است و برای افزایش طول عمر دیفیوزرهای کف از بوش های ضد سایش استفاده می شود. در این مقاله در مورد این مدل کفپوش با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با پمپ های شناور الکتریکی

پمپ کفی ساخت Road Pump یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد. این پمپ کف برای انتقال آب شیرین مناسب است. بدنه، شفت و پروانه این محصول از فولاد ضد زنگ می باشد. به همین دلیل، پمپ کف میله ای در تماس با آب دچار خوردگی نمی شود.

این پمپ یکی از بهترین موارد برای انتقال آب آشامیدنی است. محفظه مکانیکی این پمپ با محفظه موتور متفاوت است. محفظه پوششی نیز به گونه ای طراحی شده است که روغن جمع شده و در نتیجه عمر پمپ افزایش می یابد.

مشخصات فنی پمپ کف

راد پمپ یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده انواع پمپ در ایران می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ شناور، پمپ کف، پمپ آب خانگی و پمپ خط باریک می باشد.

این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت 30 درصد کمتر برق مصرف می کنند.

مصرف انرژی کم

در پمپ کف راد چندین پروانه برای کاهش مصرف انرژی وجود دارد. این پمپ در دو مدل دوجداره یا تک جداره قابل سفارش می باشد. علاوه بر این پمپ کف در سایزهای مختلف از جمله 3 اینچ، 2 اینچ و 4.1 اینچ قابل تولید می باشد.

پمپ ها با توجه به اندازه های مختلف، ظرفیت های متفاوتی دارند. تمام پمپ های تولیدی دارای الکتروموتورهای تک فاز با سیم مسی هستند. این ویژگی به پمپ کمک می کند تا توان مصرفی کم اما راندمان بالایی داشته باشد. https://www.irannaz.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4.html

طراحی استاندارد

استاتور و روتور میله ای از ورق سیلیکا با کیفیت بالا ساخته شده اند. در طراحی پمپ، ابعاد داخلی و خارجی آن برای مطابقت با استانداردهای بین المللی بررسی شد. به همین دلیل کفپوش های استاندارد قطری در حدود 178 میلی متر دارند و تشک های شناور یا باریک نیز 137 میلی متر قطر دارند.

پمپ کف میله ای در دو مدل غیر شناور و شناور در بازار موجود می باشد. هر دو مدل دارای فیلتر پلاستیکی در قسمت مکش هستند. این فیلتر به جلوگیری از ورود ذرات جامد به پمپ کمک می کند.

مدل های تک جداره دارای خروجی از بغل و مدل های دو جداره دارای خروجی از بالا هستند. مدل های تک جداره و دو جداره دارای موتور الکتریکی آب خنک می باشند.

تنها تفاوت این دو نوع در این است که به صورت دوجداره، کانال داخلی به عنوان مجرای آب مصرفی در نظر گرفته می شود.

به دلیل این ویژگی، پمپ های دوجداره خنک کنندگی بهتری نسبت به مدل های تک جداره دارند. توجه داشته باشید زمانی که سطح آب پایین است، موتور الکتریکی با زیر آب بردن نیمی از پمپ آسیبی نمی بیند.

کفپوش قرمز بخرید

شرکت بازرگانی آب نیرو انواع پمپ کف را به مشتریان ارائه می دهد. مشخصات محصول مورد نظر را می توانید در سایت این مجموعه به آدرس http://abniro.com/ مطالعه فرمایید.

مشتریان پس از تست این ویژگی ها می توانند به سرعت و به صورت آنلاین انواع محصولات صنعتی را از گروه بازرگانی آب نیرو خریداری کنند. این مجموعه آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان می باشد.

مشتریان می توانند با مشاوره قبل از خرید پمپ مناسب را انتخاب و حتی با کمک مشاوران این مجموعه آن را تهیه کنند.

از مزایای پمپ های راد می توان به استفاده از بوشینگ های ضد سایش، پوشش تمام فلزی پمپ، بالانس بالا، قطر کم، مصرف انرژی کم و راندمان بالا اشاره کرد.

تمامی این ویژگی ها این پمپ ها را به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. پمپ های کف را می توان در نسخه های تک فاز با ظرفیت 1 تا 3 اسب بخار خریداری کرد.

این پمپ ها به صورت 2AS و 2vs در بازار موجود هستند. این مدل پمپ برای مصارف نیمه صنعتی، استخر، کشاورزی، ساختمانی و ... مناسب است. می تواند مناسب در نظر گرفته شود

کلمات اخر

پمپ های کف یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه های مختلف می باشد. این مدل پمپ برای مصارف مختلف در کشاورزی، انتقال آب از چاه، انتقال سیالات مختلف در صنعت و ... استفاده می شود.

پمپ کف یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد. پمپ های کف این برند در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع پمپ های کف را بررسی و خریداری کنید.

اگر قصد خرید پمپ زباله با قیمت مناسب را دارید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این کیت اجازه می دهد تا ویژگی های پمپ ها به صورت آنلاین تأیید شود. پس با مطالعه مشخصات محصولات مختلف می توانید نوع مناسب را خریداری کنید.

بازرگانی آب نیرو محصولات خود را با تخفیف مناسب و موجودی موجود به مشتریان عرضه می کند.

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی