سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

مخاطبین عزیز فن اپ حتما مدنظر داشته باشند که باتوجه به آزمون های متعدد و تعداد سوالات بالا، امکان دارد اشتباهاتی هم در پاسخها باشد اما این موضوع در کل آزمونها بیش از 5% سهم ندارد. پرسشنامه صلاحیتهای حرفهای: به منظور ارزیابی صلاحیتهای حرفهای معلمان از پرسشنامه محقق ساخته به تعداد 119 سوال که براساس مدل مفهومی پژوهش در پنج بعد ساماندهی شده است استفاده شد. ما در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده و شما را کلیه مراحل و شرایط لازم برای گرفتن این مدرک آشنا می کنیم. این رویه ها در دهه اخیر در شرایطی انجام می شود که تغییرات مهمی در جامعه رخ داده است. در آکادمی سرآشپزان آسیا قدم به قدم تمامی مراحل مرتبط با آشپزی ملل و ایرانی به شما آموزش داده می شود. مدارک فنی و حرفهای خیلی معتبره و در زمینه های مختلف به شما کمک میکنه. ما در این مسیر همواره پشتیبان شما هستیم و تا اخذ مدرک و راه اندازی کسب و کار خودتان، همراه شما خواهیم بود. در آکادمی سرآشپزان آسیا - Best Asian Chefs Academy - همراه شما هستیم با آموزش انواع خوراکهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنیهای سرد و گرم، انواع کباب و … کارت مهارت یا گواهینامه فنی حرفه ای در واقع یه تاییدیه از سمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوره که به صورت الکترونیکی صادر می شه.

جدای از این امر داشتن مدرک ICDL آن هم از نوع رسمی و دریافت شده از سازمان فنی و حرفه ای می تواند در سطح بین المللی نیز وضعیت توانایی شغلی فرد را روشن و اثبات کند، که این به خودی خود میتواند مزیت بسیار بزرگی برای دارندگان این مدرک محسوب شود. کلاس هر روز شنبه تا چهارشنبه در شیفت صبح تشکیل می شود. تا آن روز نیازی به مراجعه حضوری نیست. در صورتی ثبت نام می شوید که در آن آزمون قبول شوید. این کلاس هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت مجازی-حضوری در شیفت صبح اجرا می شود (تا حدود اواسط شهریور ماه). بهویژه درزمینه تدریس اثربخش و رابطه آن با تدریس خود-گزارشی پژوهشهای اندکی صورت گرفته است؛ بنابراین این پژوهش درصدد است تا ضمن بررسی اهداف زیر به جبران خلأهای موجود بپردازد. در جدول 2 آمارههای توصیفی تدریس اثربخش و تدریس خود گزارشی ارائه دادهشده است.

به این صورت که پس از چند ماه و در زمان اعلام شده توسط سازمان به سایت آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و بعد از پرداخت مبلغ مورد نیاز مدرک خود را استعلام کرده و دانلود کنید. بعد از اینکه مطمئن شدین که در آزمون نتیجه قابل قبولی گرفتین، برای دانلود مدرک تون باید وارد سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای بشین، مبلغی رو به عنوان هزینه مدرک توی سایت پرداخت کنین و بعد از گرفتن کد شناسه داوطلب، استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای خودتون رو بگیرین. به نظر میرسد، افرادی که چنین خصوصیتهایی دارند، بهاحتمال زیاد در هنر تدریس موفق باشند. هم چنین دارندگان سیستم عامل ios از آخرین نسخه مرورگر safari استفاده کنند. تذکرمهم: اگر در برگزاری آزمون مشکل داشتید حتما از آخرین نسخه مرورگر کروم Chrome و یا فایرفاکس Firefox استفاده نمایید. آموزشگاه برنامه نویس به عنوان یکی از آموزشگاه های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر و ارائه مهارت های مورد نیاز بازارکار در سال 1396 در مشهد مقدس تاسیس گردید.

توی زمانه ای که قبولی توی رشته های دانشگاهی ( دانشگاه های روزانه و دولتی) سخت و دشواره و تحصیل توی دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد خیلی گرون و هزینه بره، گرفتن مدرک فنی و حرفه ای، تحصیل و مهارت پیدا کردن توی رشته های مختلف خیلی پیش برنده س. نه فقط به دلیل اینکه افراد در آموزشگاه ها با غذا و پخت و پز سر و کار دارن، بلکه بیشتر به خاطر فرصتی که برای شکوفایی استعداد آشپزی و کسب درآمد پیدا می کنند. در صورتیکه حداقل نمره 50 از 100 را کسب کند می توان در آزمون عملی شرکت کند. منابع آزمون کمی پایین تر وجود دارد. البته، دغدغه های دیگری هم وجود دارد. بر اساس ماده 4 این آیین نامه، مدیر مدرسه وظیفه دارد جهت به ثمر رسیدن تعلیمات رسمی وزارت متبوع خود اهتمام ورزد. تحلیل عاملی اکتشافی روی گویه های ابتدائی منجر به استخراج 30 گویه شد که این گویه ها بر روی پنج عامل قرار گرفتند، که هر یک از آنها نش. لذا، سیاست های انتصاب مدیران مدارس و شرح وظیفه آنها بررسی شد.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر حیدری در رابطه با این پرسش که آیا امکان انتقال سهام عدالت خارج از بورس وجود دارد؟ اظهار کرد: بخشی از مردم علاقه‌مند هستند که سهام عدالت خودشان را به خانواده یا افراد مد نظر خود واگذار نمایند. به طور مثال پدری تمام یا بخشی از سهام عدالت خود را به فرزند یا فرزندانش واگذار کند. اما باید گفت، این موضوع در فرآیند فعلی سهام عدالت در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر نیست.

وی در ادامه بیان کرد: در فرآیند فعلی، سهام عدالت تنها از طریق بازار سرمایه معامله می‌شود که البته روش مستقیم معاملات آن نیز متوقف است. در بورس هیچ گاه خریدار و فروشنده با هماهنگی یکدیگر نمی‌توانند معامله‌ای را انجام دهند، بلکه باید فروشنده سفارش فروش خود را وارد سامانه کارگزاری کند و در آنجا اولین فردی که با آن قیمت، سفارش خرید خود را ثبت کند، مالک آن سهم یا سهام عدالت می‌شود. موردی که در کل قابل هماهنگی از قبل نیست.

حیدری در ادامه اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌توانست برخی از این نیازها و خواسته مردم را فراهم سازد تثبیت جایگاه تعاونی‌های شهرستانی، به عنوان محل خرید و فروش سهام عدالت بود. تا این ظرفیت برای مردم فراهم شود که سهام خود را به فردی که علاقه‌مند هستند واگذار کنند.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در ادامه افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار نقل و انتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع است. اما بر خلاف قانون بازار سرمایه در قانون تعاونی‌ها مردم می‌توانند سهام عدالت خود را به فرد مورد نظر خودشان در قالب نقل و انتقال سهام واگذار کنند.

حیدری گفت: امید است که با تثبیت جایگاه بخش تعاون در حوزه سهام عدالت این چالش‌ها نیز برای سهامداران مرتفع شود. این موضوع هم اکنون در حال پیگیری است، اما در حال حاضر امکان انتقال سهام عدالت به فرد دلخواه فراهم نیست و افراد فقط می‌توانند به هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم تنها از طریق بازار سرمایه سفارش فروش دهند. البته فروش به روش مستقیم نیز فعلا متوقف شده است و تنها فروش به شکل روش غیر مستقیم در برخی از استان‌ها در حال انجام است. در کل معامله یا واگذاری سهام عدالت خارج از بورس و بازار سرمایه به هیچ وجه امکان پذیر و قانونی نیست.

10 ابزار راه اندازی سایت رایگان

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

 

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک را دارید و به دنبال راه اندازی سایت هستید، می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 ابزار راه اندازی سایت رایگان بپردازیم. هر کدام از این ابزار می توانند ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارند و از این طریق به شما کمک بسیار بزرگی را کنند. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ابزار شماره یک: wix.com

برای ساخت سریع یک سایت با عکس و متن، می توانید از این ابزار کمک بگیرید. مزیتی که راه اندازی سایت با این ابزار دارد، این بوده که نیازی نیست تا دانشی در رابطه با HTML و زبان کدنویسی داشته باشید. البته در برخی از گزینه های راه اندازی باید یک سری از هزینه ها را پرداخت کنید که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دامنه
  • سرویس میزبانی
  • پشتیبانی

ابزار شماره دو: Yola

برای کسب و کارهایی که نیاز به وبسایت های کوچک دارند، می توان از Yola بهره برد. اگر می خواهید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، باید سری به نسخه ابتدایی این ابزار بزنید. با کمک نسخه ابتدایی قادر خواهید بود کارتون سایت را ارتقاء و بهبود ببخشید. برای ارتقاء بخش های دیگر نیاز است تا هزینه هایی را پرداخت کنید ولی برای شروع بد نیست.

ابزار شماره سه: weebly

دیگر ابزار راه اندازی سایت رایگان weebly است. اگر می خواهید از یک سایت با کیفیت بسیار بالا به همراه صفحات نامحدود بهره ببرید، این ابزار مناسب ترین گزینه است. برای بهره مندی از این ویژگی نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ ولی در صورت اضافه کردن محتواهای چند رسانه ای و همچنین دامنه نیاز به امکانات قوی تری دارید که برای این مستلزم پرداخت هزینه خواهید بود.

ابزار شماره چهار: webs

ابزار شماره چهار مربوط به webs است. ساخت این ابزار توسط سه برادر انجام شده است و یکی از بهترین پیشنهادات برای راه اندازی سایت برای کسب و کارهای کوچک است. این ابزار به بهبود ظاهر شما کمک خواهد کرد. نسخه حرفه ای این برنامه نیز وجود دارد و با آن می توانید به مواردی همچون نسخه موبایل و فضای نامحدود دسترسی پیدا کنید.

ابزار شماره پنج: web.com

اگر توانایی و یا زمان طراحی سایت را ندارید، ابزار web.com می تواند این کار را برای شما انجام دهد. هر چند طراحی این کار به صورت رایگان است ولی برای داشتن دامنه و نگهداری از آن باید هزینه پرداخت کنید.

ابزار شماره شش: webstarts

با کمک این ابزار راه اندازی سایت رایگان قادر خواهید بود به انواع قالب ها دسترسی پیدا کنید. برخی از قالب ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ولی در صورتی که قصد استفاده از دامنه و ابزارهای سئو را دارید، باید هزینه های مجزا پرداخت کنید.

ابزار شماره هفت: Homestead

با کمک این ابزار شما قادر خواهید بود تا قالب مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و بر طبق نیازتان آن را ارتقاء دهید و تغییراتی در آن ایجاد کنید. با کمک این ابزار می‌توانید به مواردی همچون نام دامنه و آدرس ایمیل دسترسی پیدا کنید. البته پکیج ابتدایی نام دامنه را شامل نمی شود، ولی در پکیج حرفه ای تر می توانید نام دامنه و مقدار 10 گیگابایت حجم به دست بیاورید.

ابزار شماره هشت: GoDaddy

با این ابزار می توانید به نام دامنه، خدمات طراحی و هاستینگ وب دست پیدا کنید. استفاده از قالب های شخصی آن که در حدود 50 تاست برای برای سال اول رایگان بوده ولی برای سال های بعدی باید هزینه پرداخت کنید. همچنین این نسخه به مدت یک سال به شما یک گیگابایت حافظه و صفحات نامحدود خواهد داد. در صورت نیاز می توانید نسخه تجاری را خریداری کنید. با کمک نسخه تجاری که برای سال اول قیمت مطلوبی دارد، می‌ توانید از 50 گیگ حافظه، ایمیل برند و نسخه موبایلی بهره مند شوید.

ابزار شماره نه: Moonfruit

این یک ابزار اروپایی بوده که به صورت رایگان تنها 5 صفحه را در اختیار شما قرار خواهد داد. مسلما برای راه اندازی سایت خود به صفحات بیشتری نیاز دارید. از این رو برای خرید باید هزینه های زیادی را کنار بگذارید.

ابزار شماره ده: Doodlekit

آخرین ابزار راه اندازی سایت رایگان Doodlekit است. شرکت های نوپا و استارتاپ ها مناسب ترین کاندید برای استفاده از این ابزار هستند. با کمک این ابزار شما قابلیت طراحی قالب و یا ویرایش آن را دارید. امتیاز این سایت تنها به همین مورد ختم نمی شود و شما قادر خواهید تا کارهای زیر را به انجام برسانید:

  • بنر و لوگو مد نظرتان را بسازید.
  • تمرکز خود را بر روی بهینه سازی سایت بگذارید.
  • همچنین محصولاتتان را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

جمع بندی

در این مطلب شما را با 10 ابزار آشنا کردیم. هر کدام از این ابزار ذکر شده به نحوی می توانند به شما در راه اندازی سایتتان کمک کنند تا از طریق برای شروع کسب و کار کوچک خود با مشکلی روبه رو نشوید. از این رو اگر می خواهید در هزینه ها نهایت صرفه جویی را داشته باشید، استفاده از 10 ابزار به شدت پیشنهاد می شود.

منبع : وان دا

تنظیم گرمایش داکت اسپلیت

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۳۱ ب.ظ

آیا قصد تعمیر کولرگازی خود را دارید؟ آیا به دنبال سرویسکار کولرگازی متخصص در تهران هستید؟ امروزه در تمام خانه ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها کولر گازی تقریبا جای خود را پیدا کرده است. افراد بسیاری دنبال سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی منحصر به فردی برای منزل یا محل کارشان هستند که در این میان کولرگازی محبوبیت بسیار زیادی دارد.

با نصب و تعمیر کولرگازی تقریبا نیاز افراد به گرما و سرما برطرف می‌شود. گاهی اختلال در این سیستم مانند وسایل برقی دیگر ممکن است پیش بیاید. در این صورت شما به تعمیرکار کولر گازی نیاز دارید. اگر تعمیر کولرگازی به تعویق بیفتد باعث خسارت و هزینه های زیادی برای شما می‌شود. امروز قصد داریم تا شما را با نحوه تعمیر کولرگازی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
 

انواع کولرگازی

  • کولرگازی مدیا
  • کولرگازی کین الکتریک
  • کولرسازی کریر
  • کولرسازی اجنرال
  • کولرسازی ایستاده
  • کولرسازی پنجره ای
  • کولر سازی آکس
  • کولر سازی گری
  • کولرگازی پاناسونیک
     

طریقه نصب کولرگازی

کار نصب کولرگازی را می‌توانید شخصا انجام دهید اما برای تعمیر کولرگازی پیشنهاد ما این است که حتما از متخصص این کار کمک بگیرید.

نصب پنل داخلی

1. برای نصب کولرگازی ابتدا مکانی بدون مانع بر روی دیوار خود پیدا کنید.

  •  مکانی که نور مستقیم خورشید و و گرما زیادی دارد را انتخاب کنید.
  • پنل داخلی کولرگازی باید حداقل 1 متر دورتر از آنتن یا خطوط اتصال برق نصب شود.
  • مکان‌هایی که امکان نشت گاز و غبار را دارد انتخاب نکنید.
  • پنل داخلی کولرگازی به حداقل 6 اینچ یا 15 سانتی متر فضای باز از هر چهار طرف نیازدارد.

2. صفحه نصب ایمن سازی شده را نصب کنید.

  • پایه نصب از طرف عمودی و افقی باید برای نصب هم تراز باشد.
  • در نقاط مناسب با استفاده از مته محل پیچ‌های پایه را سوراخ کنید.

3. سوراخ متناسب برای لوله کولرگازی ایجاد کنید

  • یک فلنج انعطاف پذیر را داخل حفره ایجاد شده قرار دهید.
  • یک حفره با قطر ۳ اینچ یا به عبارتی هفت و نیم سانتی‌متر را بر روی دیوار ایجاد کنید.

4.  اتصالات الکتریکی را چک کنید

  • کاور پنل جلویی واحد را بردارید
  • کابل‌های برق را به پایانه پیچ متصل کنید

5. لوله ها را متصل کنید

  • لوله را با دوآچار محکم به واحد داخلی متصل کنید.
  • برای اطمینان از تخلیه جریان آزاد آب، لوله را در پایین قرار دهید.
  • یک لوله pvc به طول یک و چهار دهم اینچ یا ۶ میلی‌متر، کوتاه‌تر  از سطوح داخلی و خارجی دیوار، برش دهید.
  • درپوش لوله را در انتهای داخلی لوله pvc قرار داده و لوله را داخل دیوار بگذارید.
  • لوله‌ها و کابل‌های متصل شده را از طریق حفره‌های ایجاد شده به داخل دیوار هدایت کنید.
  • لوله تخلیه آب را به پایه واحد داخلی کولر گازی وصل کنید.

     نصب پنل خارجی

  • دستگاه را در محلی نصب کنید که هوای مورد نیاز به راحتی توسط دستگاه دمیده شود.
  • خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانده شود.
  • محل نصب باید استحکام لازم را جهت تحمل وزن دستگاه داشته باشد.
  • در محل نصب نباید خطر نشت گاز‌های قابل اشتعال وجود داشته باشد.
  • فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات را در اطراف پنل خارجی در نظر داشته باشید.
  • پنل خارجی را در نزدیکی آنتن‌های ماهواره بی‌سیم نصب نکنید.
  • در صورت نصب پنل خارجی روی بام و شیروانی و سطوح افقی و شیب دار از تراز بودن پنل اطمینان حاصل کنید.

 

 طریقه تنظیم داکت اسپلیت

برای اینکه در فصل زمستان یا تابستان از داکت اسپلیت استفاده کنید، لازمه است که آن را تنظیم کنید. برای نحوه تنظیم سرمایش یا گرمایش لازم است تا تنظیمات داکت اسپلیت را با توجه به فصلی که در آن هستید، انجام دهید. اینکار باعث می‌شود تا از دردسرهای تعمیر کولرگازی برای مدت زیادی راحت شوید. تنظیمات قبلی آن را غیر فعال کنید. اگر در زمستان هستید روی حالت گرمایش و اگر در تابستان هستید در حالت سرمایش تنظیم کنید.

 

تنظیم سرمایش داکت اسپلیت

  • برای تنظیم سرمایش باید گاز مبرد داکت اسپلیت را بررسی کنید و شارژ گاز داکت اسپلیت را انجام دهید.
  • سپس کمپرسور را بررسی و آن را به صورت جدا گانه راه اندازی کنید تا کمپرسور به درستی کار کند.
  • درمرحله بعد پس از تنظیم سرمایش کولر گازی تمام پنجره، در، پرده و … را ببندید تا از هیچ روزنه‌ای باد داکت اسپلیت شما خارج نشود و تنظیمات سرمایشی را انجام دهید.
  • سپس برای تنظیم سرمایش داکت اسپلیت دکمه cool روی ترموستات داکت اسپلیت را فعال کنید و دمای ترموستات داکت اسپلیت را طبق دمای دلخواه خود تنظیم نمایید. بهترین دما برای منازل 26 الی 24 درجه می‌باشد.
  • در مرحله آخر تنظیم سرمایش داکت اسپلیت را روشن کرده و از باد خنک آن لذت ببرید. اینکار باعث می‌شود تا از هرگونه تعمیر کولرگازی در آینده بی‌نیاز شوید.
     

تنظیم گرمایش داکت اسپلیت

  • برای  تنظیم گرمایش داکت اسپلیت باید هواگیری انجام شود، تا در زمان گرم کردن محیط سر و صدا ایجاد نکند.
  • در این مرحله از تنظیم گرمایش داکت اسپلیت دکمه Heat روی ترموستات را فعال کنید.
  • سپس درجه گرمایش را معین کنید. برای مثال ابتدا آن را روی 20 درجه تنظیم کنید، اگر هوای آن سرد بود درجه آن را اضافه کنید تا محیط گرم شود.
  • بهتر است که کم کم درجه داکت اسپلیت را اضافه کنید زیرا اگر به صورت ناگهانی درجه آن را روی 24 بگذارید محیط را بیشتر از حد معمول گرم خواهد کرد.
  • حال می‌توانید با توجه به نکات گفته شده گرمایش سیستم داکت اسپلیت را با خیال راحت روشن کرده و از دمای محیط خود لذت ببرید بدون اینکه نیاز به تعمیر کولرگازی داشته باشید.

 

سه اصل مهم لوله کشی کولرگازی

خشک بودن داخل لوله ها:

هرگز داخل لوله‌ها هوا ورطوبت نباید وارد شود، زیرا موجب صدمه دیدن کمپرسور و تجهیزات حساس سیستم می‌شود.

تمیز بودن داخل لوله ها:

 گرد و غبار و ذرات ریز نباید وارد لوله‌ها شود، زیرا موجب گرفتگی سیستم می شود.

محکم بودن اتصالات:

اتصالات پیچی باید محکم نصب شوند، زیرا در غیر این صورت بیشترین موارد نشتی از همین قسمت‌ها می‌باشد.

زمان سرویس و تعمیر کولرگازی


در همین ابتدای کار پیشنهاد می‌کنیم کار سرویس و تعمیر کولرگازی خود را طی دوره‌ای شش ماهه انجام دهید. تا سلامت دستگاه خود را برای مدت طولانی افزایش داده و باعث کاهش هزینه‌ها شوید.

سرویس و تعمیر کولرگازی باعث افزایش بهره وری دستگاه و کاهش هزینه های قبض برق می‌شود. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوای داخل خانه را به خوبی به گردش در بیاورد. کولرگازی مدت زیادی در روز کار می‌کند و ممکن است شما مجبور شوید تنظیمات دمایی را دائما عوض کنید و با این وجود ممکن است با کارکرد بیشتر کولرگازی احساس راحتی نداشته باشید.
قبل از اینکه عیب‌های دستگاه بزرگ‌تر و بیش‌تر شود و هزینه‌های بیشتری برای سرویس و تعمیر کولرگازی برای شما داشته باشد، بهتر است ایرادات آن را پیدا کنید. سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شده را شناسایی و رفع نماید. توصیه می شود که با مراقبت و سرویس‌های دوره‌ای عمر دستگاه کولر گازی خود را افزایش دهید. کولرگازی زمانی درست کار می‌کند که به صورت مرتب سرویس شود.

اگر یک قطعه از دستگاه به خوبی کار نکند باعث می‌شود به کل دستگاه آسیب وارد شده و زودتر از موعد دستگاه خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عملکرد خوب، باعث استرس و فشار کم‌تر روی همه ی اجزاء دستگاه می شود تا در طول مدت زمان استفاده، کولر گازی شما بیشترین عملکرد را نسبت به دستگاهی که سرویس نمی‌شود، داشته باشد.

خدمات تعمیر کولرگازی

پکیج‌هایی که در زمینه سرویس و تعمیرکولرگازی  وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • تعمیر برد کولرگازی
  • تعویض یا تعمیر کمپرسورکولرگازی
  • تعمیر یا تعویض موتور فن کولرگازی
  • تعمیر و تعویض قطعات اصلی در سرویس و تعمیر کولرگازی

مشکلات رایج کولرگازی

  • روشن نشدن کولرگازی یا سیستم تهویه هوا مرکزی
  • فیلتر هوای کثیف
  • کاهش سرمایش کولرگازی
  • صدای غیر معمول و یا لرزش کولر گازی
  • خاموش و روشن شدن خودکار کولرگازی
  • خرابی فن بیرونی یا همان کندانسور
  • خرابی برد کولر گازی، آبریزی کولر گازی
  • وجود برفک روی لوله ها
  • خرابی فن پنل داخلی کولر گازی
  • روشن نشدن سیستم تهویه هوای مرکزی

معرفی شرکت نصب و تعمیر کولرگازی

اگر برای شما این سوال مطرح هست که تعمیرکار حرفه ای کولرگازی از کجا پیدا کنید، ما به شما شرکت بدادم برس را پیشنهاد می‌کنیم.  هر مشکلی که در زمینه تعمیر و نصب کولر گازی دارید با مراجعه به تیم بدادم برس می‌توانید مشکلات کولر گازی خود را حل کنید آن هم به دست حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران. برای اطلاع از  قیمت‌ها و مشاوره رایگان برای سرویس،تعمیر و نصب کولرگازی با متخصصان ما ارتباط بگیرید.