سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

بنده هم تقریبا مثل اکثریت دوستان با اینکه ارشد رو هم پشت سر گذاشتم,مکالمه روان و فهم اسان زبان شده از ارزوهام. راستش من الان نمیدونم چجوری باید شروع کنم؟نمیتونم اصلا شروع کنم،همش با خودم میگم نکنه خوندنم آخرش بی ثمر باشه،نکنه یه وقت نتونم یا… . به جز اینا مشکل من اینه که نمیدونم چطوری باید بخونم؟

سلام دوست عزیز آقای ناصری بنده لیسانس برق رو دارم و با توجه به اینکه منابع خوبی در زمینه تخصصم به زبون فارسی پیدا نمیشه مجبورم به سایتهای خارجی مراجعه کنم و فایلهای تصویری و متنی خوبی گیرم میاد که متاسفانه بدلیل ضعفم نمیتونم به خوبی ترجمه کنم… میخوام در کوتاه ترین زمانِ ممکن بتونم به راحتی متن و فیلم های انگلیسی رو بفهمم و کارم رو جلو ببرم… از هزینه کردن برای کلاسهای آموزشی هم خوشم نمیاد، دوست دارم با تکیه بر توانایی خودم و استفاده از تجربیات افرادی چون شما بهترین برنامه رو برای یادگیری زبان بذارم و ان شاالله در کوتاه ترین زمان به یه خروجی عالی برسم… خوشحال میشم منو تو این مسیر کمک کنین و از راهنماییاتون استفاده کنم. بالاخره هرچی باشه شما تجربه دارید.باشه همین کاری که گفتید رو میکنم،بعد از سه ماه ببینم پیشرفت داشتم یانه،حتما گزارشش رو بهتون میدم. مطمعنم موفق میشم.

اگر سطحتون در حد متوسط تقریبا رسیده میتونین به صورت خودآموز کار کنین که بازدهیش از کلاس رفتن خیلی بیشتره. راستش رشته اصلی من کارشناسی شیمی هستش،و بیشتر به خاطر اینکه هر شرکت یا کارخانه ای که میخوام استخدام بشم به دلیل اینکه زبانم واقعا ضعیف هستش خیلی ضعیف،استخدام نمیشم و واقعا نیاز دارم به اینکه یاد بگیریم و خیلی دوست دارم با روشی راحت و آسان زبان خارجه رو یاد بگیرم چون واقعا شده معذل بزرگ زندگیم.ممنون میشم کمکم کنین.

و از زحماتتون و پاسخ های صادقتون نهایت سپاسو تشکرو دارم. علاقه واقعی خودم و در واقع امتیازی که در ازمون دکترا داره.ایمیلتونو دوباره خوندم و خاستم خاهش کنم شما نمونه کسی هستین که

اما اگه چهارسال هیچ کاری نکرده باشه و مثلا سه ماه دیگه بایستی کنکور بده، ممکنه این کلاسها بتونه به صورت دوپینگی یه کارایی برای طرف بکنه. برای دانلود اپلیکیشن هم باید از یک گوشی اندرویدی استفاده کنین. با چی دانلود کردین؟ خیلی ممنون بابت زحمتی ک کشیدین راستش من شروع کردم که زبانو یاد بگیرم کاملا از روی علاقه و هیچ نیازی به مدرکو اینا ندارم کلاس زبان سفیر میرفتم ۲ترم ولی تصمیم گرفتم خودم تو خونه بخونم میخواستم ببینم از کجا شروع کنم پیشنهادتون چیه؟!

مشکل دیگه ی من اینه که عجول هستم و میخام سریع نتیجه بگیرم و اگه اون چیزی که میخام نشد رهاش میکنم. اگر تعصب داشته باشید و خودتان را ملزم به یادگیری با استفاده از موارد فوق کنید، به سریع‌ترین شکل ممکن، زبان انگلیسی را خواهید آموخت.

سلام جناب ناصری عزیز واقعیت آنست که برای دفاع شدیدا به مدرک زبان نیاز دارم و زمان هم کم دارم.البته کاملا به این قناعت رسیده ام که زبان را پایه ای یاد بگیرم اما بعد از دفاع. برای انجام دادن کاری یک دلیل کافیه، برای انجام ندادنش یک بهونه! هر چقدر گرسنه باشی، بیشتر ولع غذا داری… و این نه تنها در مورد یادگیری زبان بلکه در مورد همه چیز صدق می کنه. مثلا فرض کنید ظریف وسط جلسه برجام منتظر مترجم می موند تا بفهمه بقیه چی می گن. یه همچین آدمی یادگیری زبان براش مثل پاس کردن یه واحد درسی می مونه تا کسی که یادگرفتن زبان براش آرزو باشه و هیچ وقت هم بهش نرسه من جمله بنده! به نظر من باید بزرگ فکر کرد البته سنگ بزرگ هم علامت نزدنه ولی با یه گل هم بهار نمی شه. مثلا خود بنده به لینوکس علاقه دارم، سر کلاساش رفتم دیدم اصلا بدون زبان نمی شه یاد گرفت.

 

منبع: آموزشگاه زبان ایران آکسفورد (www.iranianlc.com)