سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


معمولاً وقتی افراد برای اولین بار تمرین را شروع می کنند، به طور باورنکردنی مشتاق و به همان اندازه بی حوصله هستند. آنها نتیجه می خواهند و اکنون آنها را می خواهند. این نگرش معمولاً منجر به کشف مکمل های مختلفی می شود که تعداد زیادی از آنها وجود دارد. با وجود محصولات بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و کارشناسان بسیاری که ادعا می کنند بهترین محصول را دارند، ممکن است کمی گیج کننده باشد. متأسفانه، بیشتر مکمل ها به قیمت بطری نئونی که وارد می شوند ارزش ندارند. برخی دیگر ممکن است موثر باشند اما برای مبتدیانی که می توانند بدون این مکمل ها به سرعت پیشرفت کنند، ضروری نیستند. پس چه زمانی زمان شروع مصرف مکمل های بدنسازی چربی سوز است؟! با این حال بسیاری از افرادی که می پرسند برای شروع بدنسازی از کدام مکمل ها استفاده کنند، در این مقاله از رژیم غفاری چندین نوع مکمل برای شروع بدنسازی را لیست کرده ایم که برای آنها مناسب است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مکمل برای شروع بدنسازی را بشناسید و مکمل را برای شروع بدنسازی راحتتر دریافت کنید.

مکمل هایی برای شروع بدنسازی

اصولاً مبتدیان باید به ترتیب اهمیت روی سه چیز تمرکز کنند:

سخت کار کن

اطمینان حاصل کنید که آنها از یک برنامه آموزشی استفاده می کنند که به خوبی برای اهداف آنها طراحی شده است.

رژیم غذایی آنها را دستکاری کنید تا از تعادل مناسب مواد مغذی اطمینان حاصل کنید و از مکمل ها برای رسیدن به این هدف کمک کنید.

ادامه این مقاله به جنبه مکمل ها می پردازد، اما به خاطر داشته باشید که مکمل ها در دسته سوم این لیست قرار می گیرند و دو مورد اول بسیار مهم هستند. می توانید تا زمانی که کلیه هایتان آسیب نبیند از مکمل ها استفاده کنید، بدون برنامه ریزی خوب و کار سخت، تفاوتی ایجاد نمی کند. بنابراین زمان آن رسیده است که پس از رعایت دو مورد دیگر، مصرف بهترین مکمل بدنسازی را شروع کنید. وقتی صحبت از مکمل ها می شود، بهتر است از مکمل هایی استفاده کنید که اثربخشی و بی خطر بودن آنها از نظر علمی ثابت شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، در زیر پنج مکمل بدنسازی برای مبتدیان آورده شده است.

پروتئین ها

وقتی صحبت از مکمل ها می شود، هیچ چیز مهم تر از افزودن پروتئین به رژیم غذایی شما نیست. مطالعات زیادی با نتایج متفاوت در مورد بهبود اندازه و قدرت عضلات در طول برنامه های تمرین مقاومتی کوتاه مدت انجام شده است. همه چیز به چند نکته کلیدی ختم می شود:

پروتئین اضافی می تواند توده عضلانی و قدرت را بیشتر بهبود بخشد.

نوشیدن یک منبع پروتئینی با قابلیت هضم سریع بلافاصله قبل، در حین یا بعد از یک جلسه تمرین به تحریک سنتز پروتئین کمک می کند و بنابراین ریکاوری را تسهیل می کند.

با فرض اینکه کبد و کلیه های چرب سالمی دارید و به شدت از منابع چربی با کیفیت پایین اجتناب نمی کنید، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا ممکن است به کاهش مقداری چربی کمک کند.
اگر قصد خرید پودر اولترا ایزو وی یونیورسال نوتریشن را دارید با ما تماس بگیرید.
علیرغم تحقیقات علمی، کارآموزان با مصرف مکمل های پروتئینی نیز احساس بهتری دارند.

روغن ماهی و امگا 3

لوازم جانبی عالی! تصور فردی در جهان غیرممکن است که نیازی به مصرف مکمل های روغن ماهی با کیفیت بالا نداشته باشد. همه روغن ماهی را به دلیل اثر ضد التهابی آن می شناسند. برای کسانی از شما که هر روز از ایبوپروفن مانند آب نبات استفاده می کنید، ممکن است تعجب کنید که بدانید پس از مصرف دوزهای منظم روغن ماهی برای چند هفته چقدر احساس بهتری دارید. روغن ماهی تقریباً در هر موضوعی، از بیماری های قلبی عروقی گرفته تا انواع سرطان، فواید مثبتی دارد. این بهترین مکمل برای شروع بدنسازی است و همچنین می تواند به کاهش چربی کمک کند. استفاده از مکمل های غذایی با کیفیت بسیار مهم است، زیرا مکمل های با کیفیت پایین ممکن است حاوی سطوح بالایی از جیوه باشند.

کربوهیدرات

یک منبع ساده و سریع هضم کربوهیدرات که قبل، حین یا بلافاصله بعد از ورزش مصرف می شود، سنتز پروتئین و سنتز مجدد گلیکوژن را تقویت می کند. اساساً این به معنای عضله سازی، افزایش انرژی و تسریع ریکاوری است. مصرف یک نوشیدنی کربوهیدرات ساده به ویژه برای کسانی که با حجم نسبتاً زیاد تمرین می کنند و می خواهند توده عضلانی خود را افزایش دهند بسیار مهم است.

کراتین

کراتین احتمالاً بیش از هر مکمل بدنسازی دیگری مورد تحقیق علمی قرار گرفته است. اطلاعات زیادی در مورد کراتین وجود دارد. نکته اصلی این است که مکمل کراتین منجر به بهبود بیشتر در اندازه و قدرت عضلات نسبت به تمرین بدون آن می شود. ظاهراً اکثر مردم بر این باورند که مصرف مکمل کراتین توسط افراد زیر 18 سال می تواند باعث مرگ ناگهانی شود. حقیقت این است که هیچ مدرک علمی برای فواید یا مضرات کراتین برای نوجوانان وجود ندارد. همچنین، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم اگر در دوزهای توصیه شده مصرف شود، می تواند مضر باشد.

در مورد دوز، بحث در مورد اینکه آیا بارگیری (یعنی 25-30 گرم در روز برای 5-6 روز) ضروری است یا اینکه آیا 5 گرم در روز کافی است، ادامه دارد. همچنین کراتین یکی از ارزان ترین مکمل هایی است که می توانید دریافت کنید و اگر بیش از نیاز خود مصرف کنید و از طریق ادرار دفع شود، دیگر نگران از دست دادن پول نباشید.

اسیدهای آمینه

سه نوع آمینو اسید در مکمل های بدنسازی وجود دارد:

لوسین متابولیت: یکی از بهترین مکمل ها برای مبتدیان واقعی بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات (HMB) است. این متابولیت لوسین مهمترین اسید آمینه شاخه دار (BCAA) است و این نوع لوسین موثرتر است. مکمل HMB از تجزیه عضلات جلوگیری می کند، رشد عضلات را افزایش می دهد و از فرآیندهای چربی سوزی در بدن پشتیبانی می کند. تحقیقات نشان می دهد که در افزایش حجم و قدرت عضلانی در افراد مبتدی بسیار موثر است، اما ممکن است در افراد با تجربه کمتر موثر باشد.

گلوتامین: گلوتامین یکی از فراوان ترین اسیدهای آمینه در بدن انسان است. نه تنها برای ریکاوری و رشد ماهیچه ها ضروری است، بلکه مواد شیمیایی محرک خستگی تولید شده در طول ورزش شدید را نیز کاهش می دهد. با به تعویق انداختن خستگی، می توانید تعداد تکرارها را افزایش دهید. علاوه بر این، گلوتامین برای عملکرد طبیعی گوارش و سیستم ایمنی ضروری است. این مکمل بدنسازی از عضلات شما در برابر شکستن و دسترسی به گلوتامین ذخیره شده برای سوخت محافظت می کند. برای خرید مکمل بدنسازی کلیک کنید.

آرژنین: آرژنین یک اسید آمینه است که به راحتی در بدن به اکسید نیتریک (NO) تبدیل می شود. نه، فعالیت بدنی زیادی ندارید، اما مهمترین چیز برای شما اتساع عروق است که باعث افزایش جریان خون در ماهیچه ها می شود و به آنها کمک می کند مواد مغذی و اکسیژن بهتری دریافت کنند. آرژنین همچنین سطح هورمون رشد را افزایش می دهد و آن را به یک مکمل بدنسازی خوب تبدیل می کند.

تغذیه بدنسازی

حال به این سوال پاسخ دادیم که برای شروع بدنسازی چه مکمل هایی مصرف کنیم. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم تغذیه بسیار مهم است و هر آنچه که بخواهید می توانید با مصرف مکمل ها تناسب اندام و عضله سازی کنید. بدون تغذیه سالم نمی توانید به اهداف خود برسید. بنابراین چه اضافه وزن داشته باشید و چه کم وزن، باید از یک رژیم غذایی اصولی و سالم پیروی کنید تا بتوانید به وزن ایده آل و سپس افزایش حجم عضلانی برسید. رژیم بهاره غفاری یک رژیم غذایی اساسی است که به شما امکان می دهد با مصرف غذاهای سالم تناسب اندام و سلامتی داشته باشید.

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی