تکنیک های نوشتن مطالب جدید
امروزه بسیاری از کسب و کارها اطلاعات زیادی در مورد آنها در اینترنت دارند و تولید محتوا در این زمینه کار آسانی نیست. بنابراین باید محتوای دیگر را کپی کنید، آن محتوا را بازنویسی کنید و در وب سایت خود منتشر کنید.
و این یک مهارت محسوب می شود که باید با کلمات بازی کند و جملات خود را بازنویسی کند.
بنابراین، باید بدانید که چگونه آن را به درستی بازنویسی کنید تا بتوانید تغییرات لازم را انجام دهید. اگر دوباره موفق به نوشتن محتوای خوب نشوید، در آینده با مشکل مواجه خواهید شد. بنابراین مطمئن شوید که از نکاتی که من در مورد نحوه بازنویسی محتوا صحبت می کنم استفاده می کنید.
گوگل نمیداند چگونه این محتوا را کپی کند؟
گوگل تا حدی می تواند به محتوای تکراری مشکوک شود، اگر مطالب را به خوبی بازنویسی کنید، گوگل مشکوک نمی شود و به راحتی می توانید پست هایی را در وب سایت خود منتشر کنید.
نحوه بازنویسی محتوای مقاله اول:
همیشه سعی کنید هنگام بازنویسی مقاله برای دیگران از سرفصل های مناسب یا H2، H3 استفاده کنید.
در واقع، اگر محتوای بیوگرافی می نویسید، باید عنوان محتوای شما متفاوت باشد تا در محتوای شما شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.
عنوان یا H3، H2 مهمترین بخش هر نوع محتوای متنی است. که مراقب باشید آن را با دقت بنویسید.
تغییر زبان رسمی به غیر رسمی:
بسیاری از وبلاگ ها در اینترنت با لحن رسمی نوشته می شوند، بنابراین می توانید از این فرصت استفاده کنید و لحن رسمی نوشتن را به لحن معمولی تغییر دهید.
تشریفات عبارتند از: شما خوش آمدید، اگر فکر می کنید، من می گویم:
می توانید این عبارات را تغییر دهید و از جملات مناسب استفاده کنید.
یافتن محتوا در پادکست:
این اثر یکی از بهترین تکنیک های رونویسی محتوا است که با استفاده از آن می توانید محتوای دیگران را به محتوای صوتی تبدیل کرده و در اختیار کاربران وب سایت خود قرار دهید.
ممکن است بسیاری از سایت ها مانند سایت ما روی پادکست های صوتی کار نکنند، اما اگر صدای خوبی دارید، می توانید از این نکته مثبت نهایت استفاده را ببرید.
زیرا اخیراً گوگل به محتوای پادکست توجه ویژه ای دارد و آن را در اولین رتبه بندی نتایج به کاربران نشان می دهد.
رونوشت موضوع:
بسیاری از افرادی که مسئول تولید محتوای صوتی هستند از این اصل استفاده می کنند.
حالا شما تعجب می کنید، رونویسی به چه معناست؟ وقتی میآیید و یک پاراگراف را از یک وبسایت دیگر میخوانید، همان متن را در ذهن خود به شکل دیگری در وبسایت خودتان مینویسید.
هر چقدر هم که سعی کنید همان پاراگراف قبلی را بنویسید، هرگز موفق نخواهید شد.
تغییر زبان:
می توانید برخی از کلمات را که می توان آنها را تغییر داد و به زبان دیگری نوشت، با استفاده از نویسه گردانی تغییر داد.
یعنی می خواهید اپلیکیشنی را ارائه دهید، پس اگر متنی که می خواهید بازنویسی کنید به زبان فارسی نوشته شده است، می توانید آن را به انگلیسی یا برعکس تبدیل کنید. این می تواند کمک زیادی به بازبینی شما کند.
با تجربه:
اگر بر محتوایی که در مورد آن می نویسید کنترل کامل دارید، می توانید از تجربیات خود در مقاله استفاده کنید.
به عنوان مثال: شما در حال نوشتن مقاله ای در مورد خرید ملک در تهران هستید و در این بین می توانید تجربه بد یا خوب خود از خرید خانه در تهران را بیان کنید.
این ایده را گفتم، واقعا می تواند به شما کمک کند که مقاله خود را 10 برابر بهتر نشان دهید و کاربران را راضی کنید. از آنجایی که کاربران علاقه زیادی به شنیدن تجربه شما دارند، می توانید از این ابزار استفاده کنید.
- ۰۳/۰۲/۲۴