سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برندهای مراقبت از کفش رانینگ

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹ ب.ظ

راهنما – مراقبت از کفش وقتی ژاپنی ها  کاری را انجام می دهند، کفش رانینگ مردانه اغلب آن را به درستی انجام می دهند. همچنین در مورد محصولات مراقبت از کفش که Boot Black از ماتسودو، توکیو، یکی از پیشرفته ترین شرکت های مراقبت از کفش امروزی است. برند ممتاز بازیگر اصلی ژاپنی در این صنعت، کلمبوس. آنها بخش توسعه بزرگی دارند و طیف قابل توجهی از محصولات در محدوده Boot Black دارند، از کرم کفش معمولی و واکس واکس گرفته تا مداد رنگی لبه (برای پوشاندن علائم جزئی) و یک پولیش بر پایه روغن که امکان درخشندگی بالا را فراهم می کند. بالای کفش محصولات آنها اغلب بوی بسیار قوی دارند، اما کار با آنها آسان است و نتایج عالی می دهد. پایگاه خرده‌فروشی رو به رشدی در سرتاسر جهان دارد، برای مثال در اروپا می‌توانید آنها را در The Shoe Snob پیدا کنید، و در ایالات متحده Leffot یکی از خرده‌فروشان است.

در اینجا بررسی برخی از محصولات Boot Black آورده شده است.

در کتانی رانینگ مردانه کتپوش 

https://katpoosh.com/product-category/men-shoes/running-shoes/

 

 

برند Brift-H توسط اولین قهرمان جهانی درخشش کفش، یویا هاسگاوا از ژاپن، با همان نامی که میله های براق کفش آنها بود، راه اندازی شد. طیف کوچکی از کرم‌ها، موم‌ها، برس‌ها و غیره. این محصولات از نظر قوام نسبتاً شل هستند، مشابه Collonil زیر، اما خوب و کار کردن با آنها آسان است. فروشگاه اینترنتی خود را دارد که در سراسر جهان ارسال می شود.

 

در اینجا مهم است که بدانید Burgol امروزی محصولات اصلی نیست. در مورد اینکه آیا اصلاً این مورد را لحاظ کنم کمی تردید داشتم، اما فکر می‌کنید خوب است که در مورد داستان اینجا صحبت کنید. به طور خلاصه، بورگول سوئیسی اصلی حقوق نام شرکت را داشت که اساساً توسط نماینده آلمانی آنها کفش رانینگ مردانه به سرقت رفته بود (در این مقاله بیشتر بخوانید)، که اکنون محصولات Burgol را در فرانسه تولید می کند و همان استانداردی که بود، اگرچه هنوز کاملاً خوب است.  کفش رانینگ مردانه شرکت اصلی سوئیسی اکنون به Siegol تغییر نام داده است (به زیر مراجعه کنید). Burgol جدید امروزه عمدتاً در آلمان یافت می شود، اما در سطح بین المللی نیز به فروش می رسد.

 

Collonil یکی از بزرگترین تولید کنندگان مراقبت از کفش با کیفیت در اروپا است. دارای چندین محدوده مختلف، که در آن سری استاندارد با محصولات خوب بدون سیلیکون پایدار است و اکثر چیزها در دسترس هستند. کفش رانینگ مردانه  آنها همچنین دارای یک طیف برتر فقط با مواد طبیعی به نام 1909 هستند، این واقعا خوب است و به طور کلی با قیمت مقرون به صرفه است. این کرم حاوی رنگدانه زیادی است و قوام نسبتاً نرمی دارد و کار کردن با موم نسبتاً آسان است. فروشگاه اینترنتی آنها کل محدوده آنها را می فروشد و به سراسر جهان ارسال می کند.

https://www.footlocker.de/

 

Columbus شرکت پشت Boot Black است، اما آنها همچنین دارای دسته ای از محصولات کمی ساده تر به نام خود هستند. بزرگترین شرکت مراقبت از کفش در ژاپن، و به معنای واقعی کلمه هر چیزی که فکرش را بکنید و بیشتر دارد. را می توان عمدتاً در بازار خانگی آنها، بلکه در برخی مکان های دیگر در آسیا یافت.

 

 

 

تولید کننده فرانسوی مراقبت از کفش فاماکو از سال 1931 فعالیت خود را آغاز کرده است و عمدتاً محصولاتی را برای برندهای کفش، فروشگاه ها و سایرینی که می خواهند لوگوی خود را روی چیزهایی داشته باشند تولید می کند، بنابراین ترکیبی از آنچه ساخته شده است. آنها تحت نام تجاری خود عمدتا بهترین محصولات خود را با یک تماس منحصر به فرد جمع آوری می کنند. آنها سایه های زیادی به خصوص کرم کفش خود دارند، بیش از 100 رنگ مختلف (!)، و قطعا استفاده از آن زیبا و آسان است. اصلی ترین خرده فروش آنلاین موسیو شوسور است.

 

کیوی بازیکنی است که بیشتر افراد عادی را هدف قرار می دهد تا علاقه مندان به کفش، و بنابراین تمرکز روی محصولات ارزان قیمت و با استفاده آسان است که متأسفانه در بسیاری از موارد به معنای برخی از مواد شیمیایی مصنوعی است. به سرعت تمیز می شود، سریع براق می شود و غیره با قیمت پایین، اما در برخی موارد برای چرم مشکوک است. جلای مومی آن ها Parade Gloss یکی از محصولات ظریف آنهاست که به وضوح می توان با آن درخشش خوبی به دست آورد. اما یکی از دلایل آن این است که حاوی سیلیکون است (در برخی بازارها، یعنی در واقع متفاوت است)، که می تواند منافذ چرم را مسدود کند و توانایی تنفس آن را محدود کند و بنابراین حداقل در صورت استفاده بیش از حد، به خوبی پیر می شود. باید در اکثر مناطق جهان به راحتی قابل دسترسی باشد.

 

 

 

محصولات La Cordonnerie Anglais یک شرکت قدیمی فرانسوی، که از سال‌ها قبل بخشی از خانواده فرانسوی Avel است، در همان کارخانه‌هایی ساخته می‌شوند که خواهر و برادرش Saphir هستند. دارای مواد اولیه مانند کرم، موم، پاک کننده های چرم و غیره است، اما در قسمت های دیگر مانند برس، کیف، پیش بند و غیره نیز بزرگ است. برای مثال از Valmour موجود است.

 

 

 

پولیش خالص

 

 

تصویر: CG Vingsand

 

حدود یک دهه پیش با نام GlenKaren توسط زوج گلن و کارن تیپتس در اورگان ایالات متحده تاسیس شد، اکنون توسط اندی وان علاقه‌مند شده و به Pure Polish تغییر نام داده است. کارن از بوی قوی سقز (نوعی حلال که در اکثر محصولات مراقبت از کفش استفاده می شود. سقز یک ماده مصنوعی نیست، اما روغنی است که از درختان کاج استخراج می شود، بوی قوی می دهد) دوست نداشت. و اینجاست که ایده Pure Po

محدوده مراقبت از کفش lish متولد شد. این محصول با محصولات کاملا ارگانیک ساخته شده است و به جای سقز بوی پرتقال می دهند، رایحه ای بسیار مطبوع تر. کار کردن با این محصولات ممکن است کمی سخت و کمی سخت باشد، اما نتایج عالی هستند، حداقل موم به سرعت درخشندگی خوبی می دهد و کرم ضد آب آنها نسبتاً خوب عمل می کند.

 

Saphir بزرگترین برند مراقبت از کفش برای کسانی است که بیشتر به کفش علاقه دارند و در مکان های زیادی فروخته می شود: کفش فروشی ها، پینه دوزها، فروشگاه های آنلاین و غیره. همانطور که در بالا ذکر شد بخشی از بازیکن بزرگ Avel. Saphir دارای دو طیف است که در محدوده استاندارد از رنگ های مصنوعی با رنگ های زیاد و انواع مختلفی از محصولات بخشی از آن استفاده می شود. محصولات برتر Medaille d'Or دارای کرم و واکس کفش عالی با استفاده از رنگدانه های ارگانیک هستند و اسپری های آنها فاقد سیلیکون یا سایر مواد مصنوعی هستند. طیف بسیار گسترده ای از محصولات، در خرده فروشان در سراسر جهان موجود است.

در این گزارش از بازدید از کارخانه آنها بیشتر در مورد سافیر بخوانید.

 

 

 

Shoeboy’s یک برند آلمانی است که علیرغم وجود مدت طولانی، هرگز جایگاه خود را در خارج از کشور خود تثبیت نکرد. با این حال، آنها طیف گسترده ای از لوازم جانبی و مراقبت از کفش را نیز دارند، با این تفاوت که به نظر می رسد فاقد واکس واکس هستند. در دسترس برخی از پینه دوزها و دیگران است، اما معمولاً فقط چند محصول جداگانه، کل محدوده را به راحتی در Ebay یافت می شود.

 

 

Siegol از سوئیس (قبلاً Burgol، در بالا بیشتر بخوانید) محصولات بسیار خوبی تولید می کند. هم کرم و هم موم غلیظ هستند و ماندگاری بالایی دارند. برخی از تولیدکنندگانی که از پوسته چرم استفاده می کنند (چرمی که فقط روی سطح رنگ می شود) سیگل (و همچنین Collonil 1909 یا طیف استاندارد سافیر) را نسبت به بسیاری از مارک های دیگر توصیه می کنند، زیرا کرم آنها حاوی موم کمتری است که تمایل دارد به صورت رگه های سبک در چین ها جمع شود. کفش چرمی پوسته. را می توان از فروشگاه خود، و برخی از خرده فروشان انتخاب شده خریداری کرد کفش رانینگ مردانه.

 

 

 

 

یکی دیگر از نام های بزرگ در مراقبت از کفش، برند اسپانیایی تاراگو است. دارای طیف های مختلف با همه چیز از کرم و موم گرفته تا اسپری های محافظ با به اصطلاح فناوری نانو و رنگ های چرم. شهرت خوبی دارد و در برخی کشورها بسیار محبوب است. در اکثر بازارها در مکان های مختلف فروخته می شود.

 

 

تصویر (همچنین تصویر بالا): The Shoe Snob

 

The Shoe Snob که توسط وبلاگ نویس و کارآفرین کفش جاستین فیتز پاتریک شروع شد، اکنون با مالکیت جدید، محصولات اساسی تری را در محدوده خود دارد. آنها توسط Avel ساخته شده‌اند و بسیار یادآور محصولات La Cordonnerie Anglais هستند، به‌ویژه موم آن زیباست و کار کردن با آن آسان است. از فروشگاه اینترنتی خود The Shoe Snob خرید کنید.

 

 

 

Turms یک شرکت نسبتا کوچک است که در منطقه کفش ایتالیایی Marche واقع شده است. قبلاً برای تولیدکنندگان مختلف کفش روی بندهای چوبی بزرگ بود، اما امروزه تمرکز روی مراقبت از کفش و لوازم جانبی کفش است. طیف وسیعی از محصولات نیست، اما آنچه که آنها دارند واقعا خوب و بسته بندی خوبی است. صابون مورد علاقه یک صابون چرمی است که شامل یک اسفنج طبیعی از دریای آدریاتیک در سواحل Marche به عنوان لمس نهایی است. امروزه آنها یک فروشگاه آنلاین خوب برای خود دارند

  • سوشیالیست

نظرات  (۳)

Undeniably believe that which you stated. Your favorite reason seemed to
be on the internet the easiest thing to be aware of.

I say to you, I definitely get irked while people consider
worries that they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without
having side-effects , people could take a signal.
Will likely be back to get more. Thanks
  • slot demo mirip asli
  • Appreciating the commitment you put into your website and detailed information you provide.

    It's good to come across a blog every once in a while that
    isn't the same out of date rehashed material.

    Great read! I've bookmarked your site and I'm including
    your RSS feeds to my Google account.
    Appreciating the time and effort you put into your site
    and detailed information you provide. It's awesome to come across a blog
    every once in a while that isn't the same outdated
    rehashed material. Fantastic read! I've saved your site and I'm
    adding your RSS feeds to my Google account.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی