سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

10 ابزار راه اندازی سایت رایگان

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

 

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک را دارید و به دنبال راه اندازی سایت هستید، می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 ابزار راه اندازی سایت رایگان بپردازیم. هر کدام از این ابزار می توانند ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارند و از این طریق به شما کمک بسیار بزرگی را کنند. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ابزار شماره یک: wix.com

برای ساخت سریع یک سایت با عکس و متن، می توانید از این ابزار کمک بگیرید. مزیتی که راه اندازی سایت با این ابزار دارد، این بوده که نیازی نیست تا دانشی در رابطه با HTML و زبان کدنویسی داشته باشید. البته در برخی از گزینه های راه اندازی باید یک سری از هزینه ها را پرداخت کنید که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دامنه
  • سرویس میزبانی
  • پشتیبانی

ابزار شماره دو: Yola

برای کسب و کارهایی که نیاز به وبسایت های کوچک دارند، می توان از Yola بهره برد. اگر می خواهید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، باید سری به نسخه ابتدایی این ابزار بزنید. با کمک نسخه ابتدایی قادر خواهید بود کارتون سایت را ارتقاء و بهبود ببخشید. برای ارتقاء بخش های دیگر نیاز است تا هزینه هایی را پرداخت کنید ولی برای شروع بد نیست.

ابزار شماره سه: weebly

دیگر ابزار راه اندازی سایت رایگان weebly است. اگر می خواهید از یک سایت با کیفیت بسیار بالا به همراه صفحات نامحدود بهره ببرید، این ابزار مناسب ترین گزینه است. برای بهره مندی از این ویژگی نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ ولی در صورت اضافه کردن محتواهای چند رسانه ای و همچنین دامنه نیاز به امکانات قوی تری دارید که برای این مستلزم پرداخت هزینه خواهید بود.

ابزار شماره چهار: webs

ابزار شماره چهار مربوط به webs است. ساخت این ابزار توسط سه برادر انجام شده است و یکی از بهترین پیشنهادات برای راه اندازی سایت برای کسب و کارهای کوچک است. این ابزار به بهبود ظاهر شما کمک خواهد کرد. نسخه حرفه ای این برنامه نیز وجود دارد و با آن می توانید به مواردی همچون نسخه موبایل و فضای نامحدود دسترسی پیدا کنید.

ابزار شماره پنج: web.com

اگر توانایی و یا زمان طراحی سایت را ندارید، ابزار web.com می تواند این کار را برای شما انجام دهد. هر چند طراحی این کار به صورت رایگان است ولی برای داشتن دامنه و نگهداری از آن باید هزینه پرداخت کنید.

ابزار شماره شش: webstarts

با کمک این ابزار راه اندازی سایت رایگان قادر خواهید بود به انواع قالب ها دسترسی پیدا کنید. برخی از قالب ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ولی در صورتی که قصد استفاده از دامنه و ابزارهای سئو را دارید، باید هزینه های مجزا پرداخت کنید.

ابزار شماره هفت: Homestead

با کمک این ابزار شما قادر خواهید بود تا قالب مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و بر طبق نیازتان آن را ارتقاء دهید و تغییراتی در آن ایجاد کنید. با کمک این ابزار می‌توانید به مواردی همچون نام دامنه و آدرس ایمیل دسترسی پیدا کنید. البته پکیج ابتدایی نام دامنه را شامل نمی شود، ولی در پکیج حرفه ای تر می توانید نام دامنه و مقدار 10 گیگابایت حجم به دست بیاورید.

ابزار شماره هشت: GoDaddy

با این ابزار می توانید به نام دامنه، خدمات طراحی و هاستینگ وب دست پیدا کنید. استفاده از قالب های شخصی آن که در حدود 50 تاست برای برای سال اول رایگان بوده ولی برای سال های بعدی باید هزینه پرداخت کنید. همچنین این نسخه به مدت یک سال به شما یک گیگابایت حافظه و صفحات نامحدود خواهد داد. در صورت نیاز می توانید نسخه تجاری را خریداری کنید. با کمک نسخه تجاری که برای سال اول قیمت مطلوبی دارد، می‌ توانید از 50 گیگ حافظه، ایمیل برند و نسخه موبایلی بهره مند شوید.

ابزار شماره نه: Moonfruit

این یک ابزار اروپایی بوده که به صورت رایگان تنها 5 صفحه را در اختیار شما قرار خواهد داد. مسلما برای راه اندازی سایت خود به صفحات بیشتری نیاز دارید. از این رو برای خرید باید هزینه های زیادی را کنار بگذارید.

ابزار شماره ده: Doodlekit

آخرین ابزار راه اندازی سایت رایگان Doodlekit است. شرکت های نوپا و استارتاپ ها مناسب ترین کاندید برای استفاده از این ابزار هستند. با کمک این ابزار شما قابلیت طراحی قالب و یا ویرایش آن را دارید. امتیاز این سایت تنها به همین مورد ختم نمی شود و شما قادر خواهید تا کارهای زیر را به انجام برسانید:

  • بنر و لوگو مد نظرتان را بسازید.
  • تمرکز خود را بر روی بهینه سازی سایت بگذارید.
  • همچنین محصولاتتان را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

جمع بندی

در این مطلب شما را با 10 ابزار آشنا کردیم. هر کدام از این ابزار ذکر شده به نحوی می توانند به شما در راه اندازی سایتتان کمک کنند تا از طریق برای شروع کسب و کار کوچک خود با مشکلی روبه رو نشوید. از این رو اگر می خواهید در هزینه ها نهایت صرفه جویی را داشته باشید، استفاده از 10 ابزار به شدت پیشنهاد می شود.

منبع : وان دا

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی