سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آهنگ جدید پیربد به نام «بیا بیا»

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

متن آهنگ پیربد بیا بیا

هنوزم دوست دارم
من نمیپره از یادم
کم نمونده از تو توو مغزم خاطره
نیست اصلا هیشکی هم
اندازه من عاشقت
بیا بیا بیا
مگه تو مونده تو دلت چیا
بگو فقط بیا دلتنگتم زیاد
نیست اصلا هیشکی مثل تو واسه من
آخه خوشگل من
خبر داری از این دل تنگ
هرکی جز ترو دیدم
مثل تو عزیزم
نیومد به چشم
دیونتم درمونمم خودتی
نباشی تو بگردم من دور کی
فقط تو یکی
اینهمه علاقمو تو ببین

https://musicdel.ir/single-tracks/284088/

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی