سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

سوشیالیست

سوشیالیست، مدیر شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی گرجستان و تور نوروز 99 گرجستان

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ


کاملا درست است! قرار است چند روزی که سفر می روید از قید و بندهای زندگی روزمره رها شوید. صبحانه را به جای ناهار بخورید؛ ناهار را یادتان برود و دست آخر هم شب با خوردن کمی تنقلات، سر و ته ماجرا را هم بیاورید. این نوع کوله پشتی رایج ترین در میان مدل های مختلف کوله پشتی است که برای هر موقعیتی از خرید رفتن در فروشگاه های بزرگ تا حمل وسایل فنی برای کوهنوردی های حرفه ای یک روزه استفاده می شوند.
رافتینگ (رودخانه وحشی) در این تور ابتدا پس از آموزشهای لازم توسط مربیان حرفه ای و گرفتن تجهیزات لازم، به ارتفاعات کوهستان می رویم.
جاذبه‌های آنتالیا، تصاویر بکری را در ذهن گردشگران ثبت خواهند نمود. بازدید از مراکز تاریخی آنتالیا یک روش برای آشنایی با سابقه این شهر بوده و می توان در کناز این آثار تاریخی تجربه ای متفاوت از نوشیدن قهوه ترک را داشت. با نگاهی کلی مشاهده خواهید کرد که آنتالیا نه تنها از نظر امکانات ترکیه مدرن قدرتمند بوده بلکه سابقه تاریخی غنی دارد.
ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع می شود و تا قسمت پائین آبشار دودن به طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره و نیز انواع رستوران های محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.
جاذبه های گردشگری آنتالیا یکی از بهترین و اصلی ترین مراکز گردشگری در کشور ترکیه بدون شک استان آنتالیا و مناطق تابعه ی آن است که اصلا گویی آن را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین شه دارنده ی ساحل در قاره ی آسیا و مناطق خاورمیانه می شناسند. البته بدیهی است که سواحل آنتالیا بسیار مشهور هستند و از این رو هم که مناطقی توریست پذیر هستند، دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند.
این موزه مملو از مبلمان های چوبی و کنده کاری شده عتیقه، لباس های سنتی و ظروف غداخوری با ارزش و قدیمی است. او می‌گوید: "کلیشه منفی ساخته شده دیگر در مورد ایران درباره زنان است. این در حالی است که زنان در ایران می‌توانند کار کنند، درس بخوانند و رانندگی کنند.
این مسجد هم چون برخی از مکان‌های مشابه، کاشی کاری‌های زیبایی را در دل خود جای داده است. کاشی‌های مورد استفاده در این بنا، با آیات قرآنی زیبایی مزین شده‌اند.
امکان دیدن اطراف را فراهم می کند.این برجها در نگاه بیننده شرق اسیا را تداعی می کند و معبدی که فرآوریِ آن یک میلیون دلار خرج در برداشته هست تا امروز یکی از جالب‌ترین اماکن مالزی باشد.
صفحه نخست صفحه نخست عمومی اطلاعات عمومی باجهانگردان باجهانگردان جهانگردان سفرنامه سفرنگاری اخبار گردشگری اخبار گردشگری اخبار گردشگری جهان گردشگری ایران تور نوروز 99 گرجستان ترین های سفر گزارش تصویری را در سایت ما خواهید خواهند.
این پارک همه روزه به استثنای روزهای دوشنبه، از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۸:۳۰ پذیرای گردشگران و توریست‌های خارجی است.
شهر آنتالیا با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند. موزه آنتالیا مثل دیگر موزه‌هایی که در دنیا رایج است در تمامی روزهای هفته، بجز روزهای دوشنبه، باز است. این موزه زیبا، سالنی پر از تندیس‌های باستانی را به خود اختصاص داده است.
هتل محل اقامت، یکی از اساسی ترین اجزا سفر محسوب می شود، بنابراین با توجه به هدفتان از سفر، محل اقامت خود را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از لحظات خود در آنتالیا بکنید.
اما از قرن دوم تا اواسط قرن بیستم بندر قدیمی آنتالیا بندر اصلی منطقه آنتالیا بوده که باعث تجارت و شکوفایی شهر و مناطق اطراف اش شده بوده است.
لازم به ذکر است که بخشی از این بیست و پنج هزار سال مربوط به دوره ای می شود که غارها به عنوان انبار آذوقه و یا پناهگاه هنگام حملات دشمنان کاربرد داشتند.
هر دو مکان برای کسانی که به دنبال تعطیلات در ساحل به دور از مکان های توریستی و شلوغ ساخته شده توسط بشر در ترکیه هستند بسیار عالی به نظر می رسند.
جاذبه های گردشگری های ترکیه جاذبه های گردشگری آنتالیا را در این سایت معرفی خواهیم نمود.
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت تور گرجستان نوروز 99 کنید. همشهری آنلاین: نوروز امسال، چه اولین گردش کوتاه خود را تجربه می‌کنید و چه برای یک سفر طولانی آماده می‌شوید، نوشتن لیستی از لوازم مورد نیاز سفر برایتان مفید خواهد بود.

امیدواریم از این مطلب سوشیالیست لذت برده باشید.

ماخذ مقاله
https://www.golbargtravel.com/t/s/تور-گرجستان-نوروز-99

  • سوشیالیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی